Η μητρική εταιρεία της DAF, η αμερικανική PACCAR, μόλις λανσάρισε το νέο της αυτοματοποιημένο κιβώτιο TX-18, κατάλληλο για συνεργασία ιδιαίτερα με τους 13λιτρους κινητήρες και ήδη είναι διαθέσιμο προς παραγγελία για τοποθέτηση στις αμερικάνικες μάρκες Peterbilt και Kenworth.
Το TX-18 με 18 ταχύτητες και μέχρι 6 για οπισθοπορεία, εξασφαλίζει βελούδινες αλλαγές κάνοντας πάντα την ιδανική εκμετάλλευση της ροπής του κινητήρα, εκτιμώντας ταυτόχρονα τις συνθήκες του δρόμου σε σχέση με το βάρος του οχήματος και με γνώμονα να συμβάλλει στη μέγιστη δυνατή οικονομία στην κατανάλωση.
Χρειάζεται αλλαγή λαδιού στα 750.000 μίλια (1.200.000 χιλιόμετρα) και διαθέτει αισθητήρες για ενδείξεις της πίεσης και της θερμοκρασίας του λαδιού.
Το φανταστικό Peterbilt 389X
Το πιο δημοφιλές μοντέλο για τους παραδοσιακούς αυτοκινητιστές Η.Π.Α. και Καναδά είναι αναμφισβήτητα το Peterbilt 389X το οποίο πρόσφατα απόκτησε μια εντυπωσιακή εμφάνιση χάρη στην αύξηση των χρωμιωμένων επιφανειών και την τοποθέτηση φωτιστικών led πάνω σε επιλεγμένα σημεία.
Ειδικά, τη νύχτα βλέπουμε λάμψεις φωτιάς πάνω από τις δεξαμενές του καυσίμου, πάνω στον «παπά» (αεροεισαγωγή) στα καζανάκια του αέρα, στη βάση των καθρεφτών και σε άλλα σημεία περιμετρικά του τράκτορα.
Το αυτοκίνητο διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του κλασικού αμερικάνικου φορτηγού μεγάλων αποστάσεων με τη μεγάλη μούρη, το παρμπρίζ που εξέχει προς τα έξω στο κέντρο του, τις δύο κάθετες εξατμίσεις, τα προβόλια στην οροφή, τους χειροκίνητους καθρέφτες κ.α.
Στο εσωτερικό της καμπίνας όλα έγιναν για να κάνουν το ταξίδι απολαυστικό για τον οδηγό. Αν και στο ταμπλό το πλήθος των ενδείξεων δεν αφήνουν την παραμικρή αμφιβολία ότι «εσωτερικά» το αυτοκίνητο ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και εκείνα που συμβάλλουν στην αποδοτικότερη λειτουργία του αυτοκινήτου, το κόκπιτ του οδηγού ανταποκρίνεται στην παράδοση, με τα χειριστήρια εκεί που τα θέλει ο οδηγός και, βέβαια, με ένα σούπερ πολυτελές σαλόνι πίσω από το κάθισμά του.