Τα νέα Scania Super δεν φέρουν μόνο τον νεότερο κινητήρα ντίζελ της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και πλήρως ανασχεδιασμένο κινητήριο άξονα. Πρόκειται για νέο σχέδιο, με μονό υποβιβασμό πλήμνης και είναι ο πρώτος που παρουσιάζεται, καθώς θα ακολουθήσουν και άλλοι. 

Σύμφωνα με τους μηχανικούς του κατασκευαστή, μόνο από τον καινούργιο άξονα υπάρχει όφελος 1% στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, κυρίως χάρη στις μειωμένες εσωτερικές τριβές. Σε συνδυασμό με τα επίσης νέα κιβώτια ταχυτήτων G33 και G25 με την πιο ευρεία κλιμάκωση, υπάρχει το δυναμικό για ακόμη μεγαλύτερη αποδοτικότητα. 

Τα στελέχη του κατασκευαστή υποστηρίζουν ότι πέτυχαν να μειώσουν τις απώλειες ενέργειας εντός του άξονα κατά 35%. Αυτό έγινε εφικτό με διάφορους τρόπους, όπως κατασκευή νέου, πιο ελαφριού κελύφους, χρησιμοποιούνται ειδικής σχεδίασης ρουλεμάν και όλα τα κινούμενα μέρη βγαίνουν από το χυτήριο με πιο λείες επιφάνειες, ενώ έχουν μικρύνει και οι μεταξύ τους ανοχές. Επίσης, όταν το όχημα κινείται με υψηλές ταχύτητες και χαμηλά φορτία, κάποια ποσότητα του λιπαντικού κατευθύνεται στη βάση του κελύφους, ώστε να μην υπάρχουν περιττές αντιστάσεις, και γενικά η λίπανση είναι συνεχώς ελεγχόμενη.

Η ομάδα που εξέλιξε τον καινούργιο άξονα δούλεψε μαζί με τους μηχανικούς που δοκίμαζαν τους νέους κινητήρες των 13 λίτρων, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι σύμφωνο με τη φιλοσοφία του κατασκευαστή για «υψηλή ροπή, χαμηλές στροφές». Με τον νέο άξονα –διαθέσιμος για μικτά βάρη έως 53 τόνους- η Scania λανσάρει ήδη και πιο μακριές τελικές σχέσεις μετάδοσης για εφαρμογές, όπου η χρήση τους αυξάνει την αποδοτικότητα.