Αυτή την ώρα δοκιμάζουμε σε διαδρομές εντός και εκτός δρόμου το θηριώδες νέο Ford Ranger Raptor με τον 3.0L V6 EcoΒoost Twin-Τurbo κινητήρα βενζίνης των 292 PS (288hp) και 491 Nm ροπής, με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων E-Shifter και τις 7 επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης (Drive Modes): Normal, Sport, Slippery, Mud/Ruts, Rock Crawl, Sand, & Baja.
Στα συστήματα ασφαλείας έχουμε ήδη ξεχωρίσει τα παρακάτω: Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System), ευστάθειας οχήματος (ESC), αντι-ανατροπής (RSC), υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Aid), αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας (Traffic Sign Recognition), υποβοήθηση των φρένων κατά την όπισθεν (Reverse Brake Assist), σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS) με δυνατότητα επιτήρησης και του ρυμουλκούμενου, επιτήρηση πίεσης ελαστικών (Tyre Pressure Monitor System).
Θα επανέλθουμε πολύ σύντομα.
Video file
Video file