Τροχοί & TIR

ΟΛΘ: Αυξημένα κέρδη και επενδύσεις σε εξοπλισμούς

Ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών και ρεκόρ διακίνησης κοντέινερ
Τετάρτη 24/04/2024 - 12:27
Κοινοποίηση στα Social Media
φωτό: ΟΛΘ Α.Ε.
φωτό: ΟΛΘ Α.Ε.

Αυξημένη κερδοφορία για το 2023 ανακοίνωσε ο ΟΛΘ, καθώς και το πρόγραμμα των επενδύσεων που πραγματοποιεί σε μηχανολογικούς εξοπλισμούς.

Αναλυτικότερα, τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε € 85,9 εκατ., από € 85,3 εκατ. το 2022 και τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,9%, στα € 20,3 εκατ.

Ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών

Αναφορικά με το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών επενδύσεων, η ΟΛΘ Α.Ε. ολοκλήρωσε ιδιαίτερα σημαντικές επενδύσεις άνω των € 71 εκατ., από τον Μάρτιο του 2018 έως τον Δεκέμβριο του 2023. Μεταξύ άλλων, αποκτήθηκαν δυο νέες υπερσύγχρονες γερανογέφυρες STS, ένας αυτοκινούμενος γερανός και πολλαπλά μηχανήματα έργου, ενώ παράλληλα προχώρησε σε αναβαθμίσεις κρηπιδωμάτων, κτιρίων και υποσταθμών παροχής ενέργειας, σύνθετα έργα τα οποία αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τη λειτουργικότητα και την εξυπηρέτηση στους τερματικούς Σταθμούς. Εντός του 2023 έγιναν επενδύσεις € 9,2 εκατ.

Η Διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. επικεντρώνεται σε μια σειρά νέων υλοποιήσεων πέραν των ανωτέρω, με έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση του ηγετικού ρόλου του Λιμένα Θεσσαλονίκης ως πρωταρχικής υποδομής εξυπηρέτησης συμβατικού φορτίου στην Ανατολική Μεσόγειο, καθώς και στην Επέκταση της Ελεύθερης Ζώνης. Ακολούθως, προωθείται και η ανάπτυξη των επονομαζόμενων δραστηριοτήτων “beyond the Port activities”, στοχεύοντας στην ενσωμάτωση του λιμένα Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη αλυσίδα εφοδιαστικής της περιοχής, παρέχοντας λύσεις συνδυασμένων μεταφορών προς και από τις κύριες Βαλκανικές Χώρες. Η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τα Σκόπια (Β. Μακεδονία) προστέθηκε στις ήδη υπάρχουσες, ενώ οι προορισμοί αναμένεται να εμπλουτιστούν στο μέλλον.

Ρεκόρ διακίνησης κοντέινερ

Η Διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε., παρά το ευμετάβλητο διεθνές περιβάλλον (κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα, πόλεμος στην Ουκρανία, πληθωριστικές πιέσεις στις παγκόσμιες αγορές), παραμένει θετική για τη διακίνηση φορτίων και επιβατών και τη συνολική αύξηση των επιδόσεων και για το 2024, εκτιμώντας όλες τις παραπάνω παραμέτρους διαχειρίσιμες, με στόχο την καλύτερη αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τις προσαρμογές στην τιμολόγηση και την περαιτέρω αναβάθμιση της οργάνωσης και λειτουργίας του Λιμένα. Το 2023 σημειώθηκε η υψηλότερη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων που έχει καταγραφεί στην ιστορία του Λιμένα (520.048 TEU).

PreviousNext