Πιο ανταγωνιστικό προβλέπεται να γίνει το τρένο στη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης με εκτέλεση 14 δρομολογίων ημερησίως.

Παρουσιάζοντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής το πλαίσιο της νέας σύμβασης μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Hellenic Train, στο μέλλον) για τις άγονες γραμμές, ανέφερε πως στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, προβλέπονται πέντε ζεύγη δρομολογίων με Intercity και δύο ζεύγη με Intercity Express, δηλαδή συνολικά 14 καθημερινά δρομολόγια, ενώ η αντίστοιχη σύμβαση του ΣΥΡΙΖΑ προέβλεπε μόλις 8 μόνο δρομολόγια.

Και τρένα υδρογόνου

Πρόσθεσε, επίσης, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύεται σε συγκεκριμένες επενδύσεις για νέα, σύγχρονα τρένα, ηλεκτρικά και τρένα υδρογόνου, με στόχο τη βελτίωση τόσο των υποδομών όσο και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι: «Καταρχήν διορθώνουμε τα πολύ κακώς κείμενα της πολύ προβληματικής ιδιωτικοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ. Μίας ιδιωτικοποίησης που πολλοί την είχαν χαρακτηρίσει ξεπούλημα. Εγώ θα πω μόνο ένα πράγμα: Το 2013 ο κ. Σταθάκης είχε εγκαλέσει την τότε Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ότι η σκέψη να πουλήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο τίμημα των 300 εκατομμυρίων ευρώ θα ήταν ξεπούλημα. Τελικά την πούλησαν εκείνοι για 45. Νομίζω τα σχόλια είναι περιττά. Δηλαδή για πέντε εκατομμύρια λιγότερα από την ετήσια ενίσχυση που έπαιρνε. Αυτό ήρθαμε να διορθώσουμε, σε αυτό το πλαίσιο ήμασταν υποχρεωμένοι να διαπραγματευτούμε τη σύμβαση».

1

Υπενθύμισε επίσης ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΘ του 2018 είχε κάνει «φιέστα» με το «λευκό βέλος» μεταφέροντας υπουργούς από την Κατερίνη στη Θεσσαλονίκη και μετά το τρένο αυτό αποσύρθηκε. «Αυτά τα πράγματα νομίζω προσβάλλουν τη νοημοσύνη μας, προσβάλλουν τους επιβάτες», σχολίασε και τόνισε:

«Εδώ γίνεται μία συγκεκριμένη προσπάθεια, βήμα - βήμα, να αλλάξουμε ένα φοβερά προβληματικό σιδηροδρομικό δίκτυο, να κάνουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μία εταιρεία που θα ελέγχεται για τα χρήματα που λαμβάνει και θα επιστρέφει αυτά τα χρήματα υπό τη μορφή επενδύσεων.