Τροχοί & TIR

Ρεκόρ παραγωγής φορτηγών από την DAF

Το 2023, 57.900 μεσαία και βαρέα CF, XD, XF, XG και XG+ βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής (56.100 το 2022), καθώς και 11.900 φορτηγά διανομών LF και XB (επίδοση παρόμοια με το 2022).
Τρίτη 06/02/2024 - 12:52
Κοινοποίηση στα Social Media

Το 2023 ήταν η χρονιά στη διάρκεια της οποίας από τα εργοστάσια της DAF Trucks παρήχθησαν 69.800 μονάδες, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών για τον κατασκευαστή. 

Ειδικότερα, το 2023, 57.900 μεσαία και βαρέα CF, XD, XF, XG και XG+ βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής (56.100 το 2022), καθώς και 11.900 φορτηγά διανομών LF και XB (επίδοση παρόμοια με το 2022). Ταυτόχρονα, οι Ολλανδοί ήταν πρώτοι στις ταξινομήσεις σε πέντε ευρωπαϊκές αγορές. Συγκεκριμένα, η DAF διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά βαρέων οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο (μερίδιο 28,8%), στην ντόπια αγορά της Ολλανδίας (31,2%), στο Βέλγιο (20,2%), στην Ουγγαρία (23,1%) και στη Βουλγαρία (22,2%). Επιπλέον, η DAF ήταν η κορυφαία σε πωλήσεις μάρκα από ξένο κατασκευαστή στη Γερμανία. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο Ολλανδός κατασκευαστής κατέγραψε ένα σταθερό μερίδιο αγοράς 15,6% σε μια αγορά (πολύ υψηλών ταξινομήσεων) περίπου 343.000 μονάδων. Στην κατηγορία των μεσαίων φορτηγών, η DAF κατοχύρωσε μερίδιο αγοράς 9,1% στην Ευρώπη και διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου (36,6%).

Η DAF πούλησε περισσότερα από 7.500 φορτηγά εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης πέρυσι, και σημείωσε νέο ρεκόρ παραδόσεων σε πελάτες στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Νότια Αφρική. Στην Κολομβία, η DAF έγινε ηγέτης της αγοράς στην κατηγορία των φορτηγών με διάταξη cab-over-engine, όχι «μουράτα» δηλαδή. Ισχυρή ανάπτυξη παρουσίασε και η επιχειρηματική μονάδα παραγωγής κινητήρων και εξαρτημάτων γραμμής μετάδοσης κίνησης της εταιρείας: Η DAF Components παρέδωσε περισσότερους από 2.350 κινητήρες PACCAR σε γνωστούς κατασκευαστές πούλμαν, λεωφορείων και ειδικών οχημάτων παγκοσμίως. 

Στη διεθνή έκθεση Busworld στις Βρυξέλλες, παρουσίασε τους νέους κινητήρες PACCAR MX-11 και MX-13 για πούλμαν και λεωφορεία, με κύριο χαρακτηριστικό την αυξημένη ροπή που αποδίδεται σε πολύ χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα. Όσο για το τι επιφυλάσσει το 2024; «Εκτιμάται ότι οι ταξινομήσεις της ευρωπαϊκής βιομηχανίας φορτηγών στην αγορά των 16+ τόνων το 2024 θα κυμανθούν μεταξύ 260.000 - 300.000 μονάδων», δήλωσε ο Harald Seidel, Πρόεδρος της DAF Trucks. «Χάρη στα κορυφαία φορτηγά μας και τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, και μαζί με τους υπαλλήλους μας και τους επαγγελματίες αντιπροσώπους μας, είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα».

PreviousNext