Τροχοί & TIR

Scania, ο πρώτος ηλεκτρικός συρμός 32 μέτρων για 64 τόνους

Ξεκίνησε δρομολόγια για λογαριασμό της σουηδικής Jula Logistics ένας συρμός μήκους 32 μέτρων με κεφαλή έναν τριάξονο τράκτορα Scania 100% ηλεκτρικό που κινείται μόνο με μπαταρίες. Η χωρητικότητα των
Παρασκευή 05/11/2021 - 13:14
Κοινοποίηση στα Social Media

Ξεκίνησε δρομολόγια για λογαριασμό της σουηδικής Jula Logistics ένας συρμός μήκους 32 μέτρων με κεφαλή έναν τριάξονο τράκτορα Scania 100% ηλεκτρικό που κινείται μόνο με μπαταρίες.

Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι αρκετή για να καλύψει αρκετά δρομολόγια μιας απόστασης 60 χιλιομέτρων μεταξύ των πόλεων Falköping και Skara, όπου η Jula Logistics έχει μόνιμο καθημερινό μεταφορικό έργο.

Το εντυπωσιακό στοιχείο του εγχειρήματος είναι ότι οι μπαταρίες του φορτηγού φορτίζονται με ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ένα συγκρότημα φωτοβολταϊκών πάνελ, τα οποία βρίσκονται στις ταράτσες των αποθηκών της Jula Logistics.

«Πρόκειται για έναν φανταστικό συνδυασμό άμεσης διάθεσης της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας που βρίσκει την καλύτερή της εκμετάλλευση, φορτίζοντας δηλαδή τις μπαταρίες του τράκτορα, ο οποίος έχοντας να καλύψει μια μικρή απόσταση έχει τη δυνατότητα να έλκει και δεύτερο τρέιλερ», ανέφερε σχετικά ο Lennart Karlsson, διευθύνων σύμβουλος της Jula Logistics και συμπλήρωσε:

«Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα προς τον γενικότερο στόχο της εταιρείας μας για βιώσιμες μεταφορές μηδενικών ρύπων. Σήμερα, ξεκινήσαμε δρομολόγια στην κυκλική αυτή διαδρομή και είμαστε ενθουσιασμένοι από την αποδοτικότητα της μεταφοράς».

Από την πλευρά της η Scania έχει από καιρό ξεκινήσει τις δοκιμές ηλεκτρικών φορτηγών με πελάτες, προκειμένου να καταλήξει σε ασφαλή συμπεράσματα στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων τα οποία θα παρέχουν οφέλη στους πελάτες.

Στη φωτό, διακρίνεται ο συρμός με τράκτορα τριών αξόνων, επικαθήμενο, συρόμενη ντόλυ με πέταλο και δεύτερο επικαθήμενο.

PreviousNext