Το ΣΤ’ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου αποφάσισε ότι δεν μπορεί να υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις προμήθειας από την ΟΣΥ με leasing των 90 αρθρωτών αστικών και των 210 κανονικών 12μετρων λεωφορείων, επειδή δεν πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές.
Αυτές αφορούν στο θέμα των παραθύρων, τα οποία πρέπει να είναι ανοιγοκλεινόμενα. Όμως, το Ελεγκτικό Συνέδριο διαπίστωσε ότι τα προτεινόμενα λεωφορεία ενός εκ των προμηθευτών δεν ήταν ανοιγοκλεινόμενα, αποφασίζοντας ότι δεν πρέπει να υπογραφεί η σύμβαση για το σύνολο των λεωφορείων.
Από την πλευρά της η ΟΣΥ ΑΕ έκανε λόγο για λανθασμένη πληροφόρηση που οφείλεται στα προσπέκτ που υποβλήθηκαν μαζί με τα άλλα στοιχεία, και στα προσπέκτ αυτά μιας εκ των εταιρειών, τα παράθυρα εμφανίζονται ως μη ανοιγοκλεινόμενα, ενώ αυτό αφορά μια συγκεκριμένη έκδοση λεωφορείου.
Άλλωστε, αναφέρει η ΟΣΥ, βάσει συμβολαίου, τα λεωφορεία δεν πρόκειται να παραληφθούν, αν τα παράθυρα δεν θα ήταν ανοιγοκλεινόμενα και ότι θα ζητήσει την ανάκληση της απόφασης, υποβάλλοντας αίτηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εξηγώντας τα της «παρεξήγηση».
Δήλωση Ν. Παππά
Για το θέμα αυτό ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3' Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς δήλωσε:
«Ο κ. Καραμανλής στερεί, για μια ακόμα φορά, από τους πολίτες 300 λεωφορεία εν μέσω πανδημίας. Η υπονόμευση των ΜΜΜ είναι εκκωφαντική»
Το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν ενέκρινε τη σύμβαση για την προμήθεια 300 λεωφορείων μέσω leasing από την ΟΣΥ Α.Ε.
Ο κ. Καραμανλής απέτυχε πλήρως (και) στην ενίσχυση των ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας.
Στερεί, για μια ακόμα φορά, από τους πολίτες εκατοντάδες οχήματα που θα ενίσχυαν τα δρομολόγια των λεωφορείων, καταδικάζει τους επιβάτες σε επικίνδυνους συνωστισμούς και υπονομεύει τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Η ανεπάρκειά του είναι εκκωφαντική. Δυστυχώς, οι πολίτες την πληρώνουν ακριβά ενάμιση χρόνο από τις εκλογές και ένα έτος από το ξέσπασμα της πανδημίας.