Στα Καμίνια, λίγο μετά τη ΒΙΠΕ Πατρών θα κατασκευαστεί ο πρώτος σταθμός διοδίων στη Νέα Εθνική Πατρών Πύργου σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πολιτεία». Ενώ αρχικά είχε ανακοινωθεί πώς τα διόδια θα έμπαιναν στην Κάτω Αχαΐα, αυτό φαίνεται να μην ισχύει.
Σύμφωνα με μελέτη που έχει στα χέρια της η Ολυμπία Οδός, το 60% της κίνησης των οχημάτων από Πάτρα προς Πύργο έχει τελικό προορισμό τη Δυτική Αχαΐα. Άρα αν μπουν τα διόδια στα Καμίνια, το κέρδος θα είναι μεγαλύτερο. Από την άλλη πλευρά δεν θα πληρώνουν διόδια όσοι κατευθύνονται στη ΒΙΠΕ.
Συνολικά στην Πατρών-Πύργου θα τοποθετηθούν:
- Δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων, πριν την Κάτω Αχαΐα και τα Χανάκια.
- Δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Κάτω Αχαΐα και την Αμαλιάδα.
Με την ένταξη του Πάτρα – Πύργος στο έργο της παραχώρησης, η Ολυμπία Οδός γίνεται ο τρίτος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στη χώρα, με συνολικό μήκος 277 χιλιόμετρα. Έως τα τέλη Ιουνίου – Ιουλίου αναμένεται να παραδοθεί το μεγαλύτερο τμήμα του έργου, τα σχεδόν 65 χλμ. που αφορούν στο οδικό τμήμα Πύργος – Αλισσός, το οποίο θα αποδοθεί άμεσα σε χρήση και λειτουργία.
Το υπολειπόμενο οδικό τμήμα Αλισσός – Μιντιλόγλι, μήκους 10 χλμ, προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως τις 30 Νοεμβρίου, αποδίδοντας σε χρήση και λειτουργία το σύνολο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.
Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα υλοποιηθούν πρόσθετες συμπληρωματικές εργασίες στον αυτοκινητόδρομο, εντός του ορίου του έργου παραχώρησης, οι οποίες περιλαμβάνουν επέκταση και ασφαλτόστρωση παράπλευρου οδικού δικτύου και διαμορφώσεις κόμβων.
Εκτός του ορίου του έργου παραχώρησης, θα υλοποιηθούν παρεμβάσεις σε οδικά τμήματα για ανακατασκευή ασφαλτόστρωσης της ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αράξου και Αρχαίας Ολυμπίας, καθώς και αντιπλημμυρικά έργα που εκτείνονται κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος.
Πηγή: Εφημερίδα «Πολιτεία»