Τροχοί & TIR

Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi: Παγκόσμια έρευνα για τα City Logistics και την ηλεκτροκίνηση

Το 66% των μικρών εταιρειών θεωρεί πως μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, θα διαθέτει έναν πλήρως ηλεκτρικό στόλο οχημάτων, ενώ το 50% αυτών πιστεύει πως κάτι τέτοιο θα συμβεί στο μισό χρόνο (10 χρόνια). Τ
Κυριακή 31/03/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi διεξήγαγε μία νέα παγκόσμια έρευνα, η οποία αποτυπώνει την έντονη ζήτηση για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, στο πλαίσιο της άνθισης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi διεξήγαγε μία νέα παγκόσμια έρευνα, η οποία αποτυπώνει την έντονη ζήτηση για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, στο πλαίσιο της άνθισης του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το 66% των μικρών εταιρειών θεωρεί πως μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, θα διαθέτει έναν πλήρως ηλεκτρικό στόλο οχημάτων, ενώ το 50% αυτών πιστεύει πως κάτι τέτοιο θα συμβεί στο μισό χρόνο (10 χρόνια).

Τα παραπάνω, είναι μερικά μόνο από τα πορίσματα μιας νέας παγκόσμιας έρευνας της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, η οποία αποτυπώνει την έντονη ζήτηση για ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, στο πλαίσιο της άνθισης του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επιπλέον, σχεδόν όλες (93%) οι εταιρείες που διαθέτουν στόλους άνω των 50 οχημάτων, θεωρούν την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ιδιαίτερα σημαντική. Ακόμα, το 55% προβλέπει πως ο εταιρικός τους στόλος θα είναι πλήρως αυτόνομος εντός της προσεχούς 20ετίας, με το 38% να ισχυρίζεται πως το παραπάνω θα συμβεί σε 10 χρόνια. Το 48% των επιχειρήσεων με κύκλο εργασιών 100 εκ. δολαρίων ή μεγαλύτερο, δήλωσε ότι η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι «πολύ σημαντική», κάτι με το οποίο συμφωνεί μόνο το 25% των επιχειρήσεων με κύκλο εργασιών μεταξύ 9,9 και 100 εκ. δολαρίων.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός, πως ενώ το 40% των μικρών επιχειρήσεων θεωρεί πως είναι καλά προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες απαιτήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου, σχεδόν το ένα τρίτο (30%) πιστεύει ότι η επιχείρησή τους δεν είναι ακόμα έτοιμη και πως χρειάζεται ακόμα πιο «έξυπνη» τεχνολογία, μια ανάγκη που είναι ακόμα πιο έντονη (45%) στις εταιρείες που διαθέτουν στόλο άνω των 25 οχημάτων.

Μάλιστα, το 70% όλων των μικρών επιχειρήσεων θεωρεί ότι η καλύτερη συνδεσιμότητα θα μπορούσε να βελτιώσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Επιπλέον, η δυνατότητα επικοινωνίας με τις εταιρείες και τα άτομα στα οποία πρόκειται να γίνει μία παράδοση, θεωρείται το κύριο πλεονέκτημα της συνδεσιμότητας για το 30% των μικρών επιχειρήσεων. Το 29% των ερωτηθέντων πιστεύει επίσης ότι η ικανότητα των εταιρικών οχημάτων να επικοινωνούν μεταξύ τους, αποτελεί βασικό πλεονέκτημα της συνδεσιμότητας.

Επιπροσθέτως, το 35% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η αποδοτικότητα των επιχειρήσεων αποτελεί το κύριο κίνητρό τους για την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Σύμφωνα με το 18%, η κορυφαία επιχειρηματική πρόκληση είναι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η αυξανόμενη ζήτηση για παραδόσεις, ενώ ακολουθούν η τήρηση των κανονισμών (17%), η αλλαγή των προσδοκιών των πελατών για τους χρόνους παράδοσης (12%) και τα κυκλοφορικά προβλήματα των σύγχρονων πόλεων (11%).

Ακόμα, το 1/5 των ερωτηθέντων θεωρεί πως σε όρους logistics, η συνδεσιμότητα θα είναι το κλειδί της επιτυχίας, ενώ το 14% των επικεφαλής των μικρών επιχειρήσεων πιστεύει πως η αυτοματοποίηση θα διαδραματίσει το μεγαλύτερο ρόλο στη μελλοντική τους επιτυχία. Όσον αφορά την προθυμία μιας εταιρείας να υιοθετήσει τις νέες τεχνολογίες, το 35% δήλωσε ότι η αποδοτικότητα των επιχειρήσεων είναι ο κύριος λόγος για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες στον εταιρικό στόλο, με το 21% να πιστεύει ότι η εξοικονόμηση κόστους είναι αυτή που επιβάλλει τις αποφάσεις τους και το 14% να κατονομάζει την αυξημένη βιωσιμότητα ως βασικό κίνητρο.

Σημειώνεται πως η έρευνα εξέτασε το μέλλον των αστικών logistics και της ηλεκτροκίνησης μεταξύ των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων και των υπευθύνων λήψης αποφάσεων logistics από διάφορες εμπορικές επιχειρήσεις και παραγωγικές μονάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Η.Π.Α., την Κίνα, τη Γαλλία, το Μεξικό, την Αυστραλία και την Ιαπωνία. Στο διάστημα από 21/12/2018 έως και 07/01/2019 συμμετείχαν 3.257 άτομα που αντιπροσωπεύουν εταιρείες με 1-49 εργαζόμενους και με κύκλο εργασιών μέχρι -ή άνω- των 100 εκ. δολαρίων.

PreviousNext