Τροχοί & TIR

Συμμετοχή ΣΑΤΑ στην απεργία

Τη συμμετοχή του στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Απεργία της 9ης Νοεμβρίου 2022 (από τις 06.00 π.μ. έως τις 06.00 π.μ. της 10ης Νοεμβρίου) αποφάσισε το ΣΑΤΑ προβάλλοντας τα γενικότερα αιτήματα της κοι
Παρασκευή 04/11/2022 - 09:30
Κοινοποίηση στα Social Media

Τη συμμετοχή του στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Απεργία της 9ης Νοεμβρίου 2022 (από τις 06.00 π.μ. έως τις 06.00 π.μ. της 10ης Νοεμβρίου) αποφάσισε το ΣΑΤΑ προβάλλοντας τα γενικότερα αιτήματα της κοινωνίας, καθώς και τις διεκδικήσεις του Κλάδου των ταξί. Έτσι, η σχετική ανακοίνωση του Συνδικάτου αναφέρει:

Στις 9 Νοέμβρη η ελληνική κοινωνία διεκδικεί:

- Σημαντική μείωση και πλαφόν στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος και του φυσικού αερίου.

- Κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ σε πετρέλαιο, βενζίνη, φυσικό αέριο και ηλεκτρική ενέργεια.

- Μείωση στις τιμές των βασικών ειδών διατροφής και ευρείας κατανάλωσης.

- Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για τους επαγγελματίες.

- Διαγραφή χρεών σε τράπεζες και εφορία.

Ο κλάδος των Ταξί διεκδικεί

1. Αστική μεταφορά μόνο με δημόσια μέσα μεταφοράς και ταξί. Καταπολέμηση της πειρατείας και του αθέμιτου ανταγωνισμού στις επιβατικές μεταφορές από τουριστικές επιχειρήσεις και εφαρμογές πολυεθνικών εταιρειών.

2. Προστασία του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί.

3. Δίκαιη φορολογική μεταχείριση (αφορολόγητο όριο στα 12.000 ευρώ + 5.000 για κάθε παιδί)) για τους αυτοαπασχολούμενους και κατάργηση του φόρου επιτηδεύματος.

4. Μείωση φόρου πετρελαίου ή επιδότηση καυσίμου για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή Ταξί σε μόνιμη βάση. Επαγγελματικό καύσιμο με σταθερή τιμή 1,20 ευρώ για το πετρέλαιο και 1,00 ευρώ για το φυσικό αέριο.

5. Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων (καινούριων και μεταχειρισμένων) που ταξινομούνται ως ταξί στο 50% της αξίας.

6. Μείωση του Φ.Π.Α στις επιβατικές μεταφορές στο 10% από 13% που είναι σήμερα (μόνιμη και όχι προσωρινή μείωση).

7. Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά όχι με αντιεπαγγελματικές συνθήκες (ελάχιστη επάρκεια μπαταρίας) και όχι με βίαιο τρόπο που επιχειρεί να το κάνει η κυβέρνηση. Κατάργηση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων οχημάτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026. Απαιτούνται γενναίες επιδοτήσεις (75%) και πολλά σημεία φόρτισης.

8. Επαναφορά της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσης και της ελάχιστης τιμής στις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. (στην αρχική τους μορφή) που μείωσε στο μισό η κυβέρνηση.

9. Άμεση τροποποίηση των διατάξεων του συνδικαλιστικού νόμου που φίμωσε το συνδικαλιστικό κίνημα για να μην δέχεται πιέσεις και αντιρρήσεις.

10. Αναπροσαρμογή τιμολογίου σε ετήσια βάση που θα συνυπολογίζει τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν.

11. Ένα χρόνο παράταση στην αντικατάσταση αυτοκινήτου για όσα αυτοκίνητα δεν έχουν πάρει καμία παράταση.

12. Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

13. Επιδότηση για την αγορά ταξιμέτρου στο 50% της αξίας του.

14. Προστασία του Νόμου 4530 /2018 και βελτίωση σε όσα σημεία απαιτείται.

PreviousNext