Τις επόμενες εβδομάδες ξεκινούν τα πρώτα εργοτάξια του ΒΟΑΚ, καθώς το έργο βρίσκεται στην τελική φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην Πολιτική Ακαδημία Επιμόρφωσης Στελεχών που διοργάνωσε η Νέα Δημοκρατία.
Σημείωσε, επίσης, ότι το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, είναι το μεγαλύτερο έργο παραχώρησης στην Ευρώπη, με προϋπολογισμό 1,7 δισ. ευρώ.
Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα ορόσημα για την κατασκευή του μεγάλου έργου: «Στις αρχές του Σεπτεμβρίου, υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο που αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος στο Λασίθι. Αρχές του 2023 θα ξεκινήσει η κατασκευή για το τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Χερσόνησο έως τη Νεάπολη.
Ειδικά για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο παραχώρησης που ξεκινά στην Ευρώπη και ένα από τα μεγαλύτερα που έχουν υλοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα. Ήδη την προηγούμενη εβδομάδα εγκρίθηκαν τα Τεύχη της Β’ Φάσης του Διαγωνισμού και δόθηκαν στους συμμετέχοντες, ώστε στα τέλη Μαρτίου να έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο αυτό έργο».
Σχετικά με τον προγραμματισμό για τα υπόλοιπα τμήματα, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «οι μελέτες για το τμήμα της προαίρεσης Κίσσαμος – Χανιά προχωρούν ώστε εντός του πρώτου τριμήνου του 2023 να υποβληθεί η ΜΠΕ και να ξεκινήσει και η κατασκευή αυτού του κομματιού παράλληλα με το Χανιά-Ηράκλειο, ενώ προχωράμε στην ωρίμανση των μελετών του ΒΟΑΚ για:
- το τμήμα Σούδα - Αεροδρόμιο και
- τα τμήματα ανατολικότερα του Αγίου Νικολάου, μέχρι τη Σητεία».
Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε «σημαντικές εξελίξεις και για τα δύο τμήματα εντός του 2023, ειδικά τα τμήματα «Καλό Χωριό – Γέφυρα Φρουζή» και εκείνο της Γέφυρας Φρουζή ως τη Παράκαμψη της Παχειάς Άμμου».