Τροχοί & TIR

Τα πρώτα 18 νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

Για τη νέα εποχή των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μίλησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την επίσκεψή του στην πόλη και την παραλαβή των πρώτων 18 από τα 230 νέα
Τετάρτη 02/09/2020 - 14:50
Κοινοποίηση στα Social Media

Για τη νέα εποχή των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μίλησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την επίσκεψή του στην πόλη και την παραλαβή των πρώτων 18 από τα 230 νέα αστικά λεωφορεία με τα οποία ενισχύεται άμεσα ο στόλος του ΟΑΣΘ.

Εξ αυτών, τα 14 αποκτήθηκαν με leasing από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τέσσερα παρέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από το Δήμο Λειψίας.

Υπενθυμίζεται ότι συνολικά με leasing προστίθενται στον στόλο του ΟΑΣΘ 180 λεωφορεία, ενώ ο Δήμος Θεσσαλονίκης φέρνει άλλα 50 λεωφορεία. Ενώ, μετά τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, κυκλοφορούν ήδη και επιπλέον 120 νέα οχήματα στην πόλη.

Ο κ. Καραμανλής μετά από τη συνάντηση που είχε με τις διοικήσεις του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και της Αττικό Μετρό Α.Ε., παρουσία του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, κ. Νίκου Σταθόπουλου, και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη, δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτή που αρμόζει σε μία πόλη, που θέλουμε να λέμε ότι είναι η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Όλοι, όμως, γνωρίζουμε ότι εμείς παραλάβαμε μία κατάσταση πολύ δύσκολη. Μόλις 212 λεωφορεία. Αμέσως μεταφέραμε συγκοινωνιακό έργο και πήραμε επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα σήμερα να κυκλοφορούν 350 λεωφορεία. Μέχρι το τέλος του χρόνου – και από σήμερα βλέπουμε τα πρώτα λεωφορεία – θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Όσα δηλαδή χρειάζεται η Θεσσαλονίκη, για να έχει σοβαρές, ασφαλείς και αξιόπιστες συγκοινωνίες.

Δε σταματάμε όμως εκεί. Όπως πολύ σωστά είπε ο Δήμαρχος, αυτό είναι το μεσοπρόθεσμο. Το μακροπρόθεσμο είναι ο μεγάλος διαγωνισμός, που θα γίνει για ανανέωση του στόλου στις δύο μεγάλες πόλεις, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να προσπεράσουμε αυτό το μεγάλο πρόβλημα που είχαμε, ένα πρόβλημα απίστευτης υποεπένδυσης των τελευταίων πέντε ετών».

PreviousNext