Περισσότερα κατά 1067 ήταν τα ελαφρά φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων που ταξινομήθηκαν το 2019 σε σύγκριση με το 2018 (7.972 έναντι 6905), ενώ αύξηση κατά 178 μονάδες σημειώθηκε και στις ταξινομήσεις των επαγγελματικών όλων των κατηγοριών πάνω από 3,5 τόνους (μικρά φορτηγά, μεσαία και βαρέα). Σε ικανοποιητικό επίπεδο έφτασαν πέρυσι και οι ταξινομήσεις των λεωφορείων με 101 περισσότερες μονάδες έναντι του 2018.
Στα χαρακτηριστικά που διακρίνουμε στους πίνακες των ταξινομήσεων, μπορούμε να παρατηρήσουμε συνοπτικά τα εξής:
- Τη διατήρηση της «πρωτοκαθεδρίας» της Mercedes-Benz με το εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς να φτάνει το 44,62% στα πάνω από 3,5 τόνους επαγγελματικά αυτοκίνητα, ποσοστό που θα το ζήλευε και η Mercedes Γερμανίας.
- Την άνοδο και κατάκτηση της πρώτης θέσης από τη Fiat στην κατηγορία των ελαφρών, την ενίσχυση των πωλήσεων της Ford, αλλά και την παραμονή της Toyota στην τρίτη θέση.
- Την κατάκτηση ενός μικρού, αλλά ικανοποιητικού μεριδίου αγοράς από τις τουρκικές μάρκες Ford Trucks στα φορτηγά, Temsa και Karsan στα λεωφορεία.
- Την εμφάνιση νέων παικτών που σηματοδοτούν την είσοδο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά.
- Τις πιέσεις που άρχισαν να δέχονται τα μεταχειρισμένα επαγγελματικά και οι οποίες αναμένεται να ενταθούν την τρέχουσα χρονιά λόγω των μέτρων που ξεκίνησε να θεσμοθετεί η κυβέρνηση.