Τροχοί & TIR

«Τσίμπησαν» τα διόδια της Ολυμπίας Οδού

Όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, από την Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018, αναπροσαρμόστηκαν τα διόδια βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2017. Η αναπροσαρμογή που προκύπτει είναι της τάξης των 0
Κυριακή 18/03/2018 - 14:06
Κοινοποίηση στα Social Media

Όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, από την Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018, αναπροσαρμόστηκαν τα διόδια βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2017.

Η αναπροσαρμογή που προκύπτει είναι της τάξης των 0,10 ευρώ και αφορά κυρίως τις Κατηγορίες 3 και 4. Σταθερή έμεινε η τιμή διέλευσης από το σταθμό που βρίσκεται στο Κιάτο, ενώ αντίθετα η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στο Ρίο, όπου η Κατηγορία 3 ανέβηκε κατά 0,40 ευρώ και η Κατηγορία 4 κατά 0,60 ευρώ. Αμετάβλητη παρέμεινε η χρέωση στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων που βρίσκονται στην Πάχη, τους Αγ. Θεοδώρους και το Δρέπανο.

Παράλληλα, σε πλήρη λειτουργία είναι και οι οκτώ κατευθύνσεις του Κόμβου Ρίου, καθώς ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στο πολύπλοκο τεχνικό έργο, το οποίο περιλαμβάνει τρεις άνω διαβάσεις, έξι κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου - εξόδου. Εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί το λιγότερο 20.000 οχήματα καθημερινά.

Εν τω μεταξύ, η Hellastron και η Εγνατία Οδός Α.Ε. ζήτησαν - με νέα επιστολή προς το υπουργείο Οικονομικών - παράταση μέχρι το τέλος της χρονιάς για την εγκατάσταση POS στα διόδια. Ζητούν να επανεξεταστεί η εξαίρεση των σταθμών διοδίων και αν αυτό δεν γίνει αποδεκτό, να δοθεί παράταση εννέα μηνών για την προμήθεια του εξοπλισμού και την προσαρμογή του λογισμικού είσπραξης. Η προθεσμία που είχε θέσει το υπουργείο Οικονομικών έληξε στις 11 Μαρτίου και η διοίκηση της Hellastron αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να αιτηθεί αποζημίωσης για τη μεταβολή των όρων της σύμβασης παραχώρησης. Το σκεπτικό της Hellastron είναι πως η τοποθέτηση POS δεν είναι απαραίτητη, καθώς το υπουργείο Υποδομών παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τις εισπράξεις από τα διόδια. Η εταιρεία εκτιμά, τέλος, πως η πληρωμή μέσω POS θα προκαλέσει ουρές στα διόδια.

Τέλος, η Περιφέρεια Αττικής φέρεται διατεθειμένη να καταθέσει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των πλευρικών διοδίων σε Βαρυπόμπη και Άγιο Στέφανο, προσβάλοντας τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, το οποίο εγκρίθηκε τον Ιανουάριο από το υπουργείο Υποδομών μετά από καθυστέρηση τριών χρόνων. Υπενθυμίζουμε πως το έργο, το οποίο έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων από κινήματα και φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προβλέπει την μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δαχτυλίδι», όπως και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.

PreviousNext