Τροχοί & TIR

Unimog για σιδηρόδρομους

Η σιδηροδρομική εταιρεία της Ουγγαρίας, MÀV, προχώρησε στην απόκτηση εννέα Mercedes-Benz Unimog U 423, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει στη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Τα οχήματα
Σάββατο 14/04/2018 - 10:41
Κοινοποίηση στα Social Media

Η σιδηροδρομική εταιρεία της Ουγγαρίας, MÀV, προχώρησε στην απόκτηση εννέα Mercedes-Benz Unimog U 423, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει στη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Τα οχήματα παραδόθηκαν μέσω του τοπικού εμπόρου, Pappas Auto, και διαθέτουν τον 4κύλινδρο κινητήρα OM 934 LA, ο οποίος αποδίδει ισχύ 231 ίππων.

Υπενθυμίζουμε, πως ανάμεσα στις πλείστες εκδόσεις του Unimog, υπάρχει και αυτή για σιδηροδρομική χρήση. Διαθέτει αναρτήσεις με σύστημα σιδηροτροχών για να κινείται στις ράγες, με σκοπό την έλξη βαγονιών ή λοιπών βοηθητικών σιδηροδρομικών μέσων, όπως και μηχανών έλξης, παρέχοντας ευελιξία στη σιδηροδρομική υπηρεσία.

Με τη λήξη της «σιδηροδρομικής» του αποστολής, το Unimog αναδιπλώνει τους σιδηροτροχούς και συνεχίζει να κινείται κανονικά στο δρόμο. Η αλλαγή αυτή στη χρήση του οχήματος απαιτεί μόλις λίγα λεπτά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο είναι 89 χλμ./ώρα.

Ο στόλος των Unimog της ουγγρικής MÀV διαθέτει -μεταξύ άλλων- σιδηροδρομικό εξοπλισμό της Zagro, γερανό XS099E-2 Duo της Hiab, μπούμα χλοοκοπτικού ME 700 DB της Mulag, ψεκαστήρα διαδρομής GSA 3000 της Dammann, ανυψωμένο καλάθι εργασιών ETM 36 F της Versalift, λειαντήρα για τις ράγες AT UM 3500-4E της Autech, φυσητήρα χιονιού KFS 750 της Kahlbacher και παντογράφο βαθμονόμησης της Stemmann-Technik.

PreviousNext