Τροχοί & TIR

Η χρήση Αιθανόλης στα αστικά λεωφορεία και στα απορριμματοφόρα

Ακόμα, στο τεύχος που κυκλοφορεί, ενημερωθείτε για όλες τις εξελίξεις στον τομέα των εθνικών και διεθνών μεταφορών, για όλα τα νέα επαγγελματικά αυτοκίνητα, τα νέα προϊόντα και βέβαια στη διάθεσή
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Ακόμα, στο τεύχος που κυκλοφορεί, ενημερωθείτε

για όλες τις εξελίξεις στον τομέα των εθνικών και διεθνών μεταφορών,

για όλα τα νέα επαγγελματικά αυτοκίνητα,

τα νέα προϊόντα και βέβαια στη διάθεσή σας δεκάδες συνεργεία φορτηγών-λεωφορείων αμαξοποιεία, επιχειρήσεις ανταλλακτικών, εξαρτημάτων και προϊόντων βελτίωσης.

Εξάλλου, στο ένθετο Second θα βρείτε περί τις 1.000 αγγελίες, φωτοαγγελίες, ζητήσεις/πωλήσεις αδειών ΔΧ κ.α

Η χρήση Αιθανόλης στα αστικά λεωφορεία και στα απορριμματοφόρα

Με θέμα εξοικονόμηση ενέργειας στις Μεταφορές πραγματοποιήθηκε ενδιαφέρουσα ημερίδα στα πλαίσια της έκθεσης Energy Res (10-13 Απρίλη).
Μεταξύ των ομιλητών ήταν ο κ. Τάσος Μάνωλης, γενικός διευθυντής των επαγγελματικών οχημάτων SCANIA - ISUZU, ο οποίος αναφέρθηκε διεξοδικά στα εναλλακτικά καύσιμα στις Μεταφορές
και ειδικότερα στην ανάγκη χρήσης Βιοαιθανόλης στα αστικά λεωφορεία και στα απορριμματοφόρα.

Στη συνέχεια, ο κ. Μάνωλης, ανέλυσε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αιθανόλης έναντι των άλλων εναλλακτικών καυσίμων και κυρίως έναντι του βιοντήζελ, λέγοντας:
υπάρχουν δύο ακόμα αρνητικά στην χρήση του βιοντήζελ. Το πρώτο είναι η αύξηση της εκπομπής ΝΟχ και το δεύτερο είναι η μικρή αποδοτικότητα της γης που καλλιεργείται σε βιοντήζελ. Στο μέλλον αναμένονται τεχνολογίες που θα βελτιώσουν και τα δύο αυτά αρνητικά σημεία κάνοντας το Βιοντήζελ περισσότερο αποδεκτό
και συνέχισε:
Η παραγωγή αιθανόλης αυξάνεται γρήγορα σε όλο τον κόσμο. Η αιθανόλη είναι συγκριτικά εύκολο να παραχθεί, ακόμα και σε μικρότερη κλίμακα, και μπορεί έτσι να συμβάλει για να μειώσει την εξάρτηση πετρελαίου στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Όποιος κίνδυνος υπάρχει στον επηρεασμό της ποσότητας παραγωγής τροφίμων ή των τιμών τους μπορεί να αντιμετωπιστεί με σωστό προγραμματισμό.
Επιλέγοντας αποτελεσματικές μεθόδους παραγωγής η μείωση του συμβατικού C02 είναι μεγαλύτερη του 90%.
Στην Ελλάδα οι κλιματολογικές συνθήκες είναι άριστες για την παραγωγή γλυκού σόργου που φαίνεται να είναι και οικονομικά ενδιαφέρον για τους καλλιεργητές.
Στο βαθμό που χρησιμοποιηθούν μέσα μεταφοράς και καλλιέργειας καθώς επίσης και τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον η μείωση του C02 δύναται να είναι πολύ σημαντική.

PreviousNext