Ένα σύστημα που διαφοροποιεί την τιμή πώλησης του ίδιου μοντέλου, είναι αν αυτό διαθέτει ή όχι επιβραδυντή ή ρετάρντερ όπως έχει επικρατήσει να λέγεται με την αγγλική του ονομασία (λέγεται και ιντάρντερ εάν είναι ενσωματωμένο στο κιβώτιο).
Αμέσως, ο υποψήφιος αγοραστής μπαίνει στο δίλημμα, αν θα πρέπει το νέο του φορτηγό αυτοκίνητο να έχει ρετάρντερ και αυτός να πληρώσει μερικές εκατοντάδες ευρώ παραπάνω.
Το ρεπορτάζ του ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαΐου που κυκλοφορεί δίνει την απάντηση και διαλύει τα ερωτηματικά.