Τροχοί & TIR

Εργοταξιακά Volvo

Εργοταξιακά VOLVO με τραπέζι 3 αξόνων Καλύτερη κατανομή φορτίου με βελτιωμένη ικανότητα μεταφοράς, προσφέρει τώρα η Volvo Trucks παρουσιάζοντας μια νέα σειρά φορτηγών πλαισίων με αναρτήσεις αέρος γι
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media
Εργοταξιακά Volvo
Εργοταξιακά Volvo

Εργοταξιακά VOLVO με τραπέζι 3 αξόνων

Καλύτερη κατανομή φορτίου με βελτιωμένη ικανότητα μεταφοράς, προσφέρει τώρα η Volvo Trucks παρουσιάζοντας μια νέα σειρά φορτηγών πλαισίων με αναρτήσεις αέρος για ανατρεπόμενα, μπετονιέρες, βυτιοφόρα κλπ.

Μεταξύ των νέων φορτηγών, η Volvo παρουσιάζει ένα νέο τύπο εργοστασιακού τετραξονικού φορτηγού το Volvo 8x4 Tridem, με πίσω ¨τραπέζι¨ τριών αξόνων, με αερανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης και στον τελευταίο άξονα. Με τρεις άξονες και κοντό πίσω πρόβολο, το φορτίο κατανέμεται ομοιόμορφα για καλύτερη αποδοτικότητα, ενισχύοντας την ευστάθεια και την πρόσφυση, ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Το σύστημα διεύθυνσης στον τελευταίο άξονα σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο σημαίνει επίσης ότι το φορτηγό είναι εξαιρετικά εύκολο σε ελιγμούς καθώς, με μεταξόνιο 3.7 μέτρων και σύστημα διεύθυνσης στο δεύτερο πίσω άξονα, η διάμετρος στροφής για ένα φορτηγό με μικτό βάρος 32 τόνων δεν είναι πάνω από 10,6 μέτρα.

Εξάλλου όποτε είναι απαραίτητο, ο τελευταίος άξονας μπορεί να ανασηκωθεί προστατεύοντας τα ελαστικά από τις φθορές λόγω της τριβής που δημιουργείται με την επιφάνεια του δρόμου και μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου.

Το Volvo Tridem 8x4 είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κατάλληλο για ανατρεπόμενα, αναδευτήρες σκυροδέματος, καθώς και για βυτιοφόρα, φορτηγά μεταφοράς φορτίων χύδην και τετραξονικά φορτηγά μεταφοράς κοντέινερ.

Αερανάρτηση σε περισσότερους άξονες

Η Volvo Trucks παρουσιάζει επίσης αρκετές νέες τριαξονικές εκδόσεις με αερανάρτηση και στους δύο άξονες για φορτία 20,5, 23 και 26 τόνων. Αυτό αντιστοιχεί σε μία αύξηση μεταξύ 1,5 και 5 τόνων συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά φορτηγών ενώ και η σειρά των μπροστινών αξόνων έχει επεκταθεί, επιτρέποντας φόρτιση εμπρόσθιου άξονα μέχρι 8,5 και 9 τόνων για άξονες με αερανάρτηση και φύλλα σούστας αντίστοιχα.

Στο ίδιο τεύχος #253

PreviousNext