Euro 5 και EEV στα βελτιωμένα TGL-TGM
Τον επιτυχημένο, όσο και εντυπωσιακό σχεδιασμό των βαρέων TGX και TGS δανείζονται τώρα και τα ελαφρά - μεσαία TGL και TGM της ΜΑΝ, ενώ παράλληλα παρέχουν ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό καμπίνας για μια πιο άνετη οδήγηση σ' ένα καλύτερο περιβάλλον εργασίας.
Οι κινητήρες είναι τώρα Euro 5 ή EEV στην ίδια πλούσια γκάμα που περιλαμβάνει 6 επίπεδα ισχύος 150, 180, 220, 290 και 340 ΗΡ με το σύστημα EGR (επαναεισαγωγή των καυσαερίων) για τους Euro 5 ενώ για τα επίπεδα EEV προστίθεται και το φίλτρο MAN PM-KAT.
Tα κιβώτια είναι είτε το μηχανικό της ZF 6 σχέσεων, είτε αυτοματοποιημένο επίσης 6 σχέσεων ή το 12άρι αυτοματοποιημένο ZF 12 AS (MAN TipMatic).
Tα φορτηγά της σειράς TGL διατίθενται σε αρκετά μεταξόνια και με μικτά βάρη 7,5, 8, 10 και 12 τόνους, ενώ τα TGM προσφέρονται για 12, 13, 15, 18 και 26 τόνους μικτού βάρους.
Οι καμπίνες είναι απλές ημέρας (C), ημέρας μεγαλύτερες (L), LX με κρεβάτι ή διπλές (για διπλοκάμπινα φορτηγά). Οι διατάξεις των αξόνων είναι 4x2, 4x4 και 6x4. Οι αναρτήσεις είναι είτε με φούσκες ή σούστες μπροστά και φούσκες πίσω.
Στις εξωτερικές βελτιώσεις ξεχωρίζει το έντονο νίκελ στο πλαίσιο της μάσκας του ψυγείου, οι κουρτίνες στις γωνίες της καμπίνας που δίνουν καλύτερη αεροδυναμική και, φτερά βαμμένα στα χρώματα των εσωτερικών επενδύσεων, είτε κατά παραγγελία του πελάτη.
Οι εσωτερικές βελτιώσεις έχουν να κάνουν με την ανώτερη ποιότητα, υλικά που καλύπτουν το κρεβάτι,- τα καθίσματα και τα πλαϊνά των θυρών, οι κουρτίνες και στις δύο πλευρές και ένα ελαφρύτερο πλαίσιο αλουμινίου στο κρεβάτι.