Πολλές συμμετοχές, λίγες πρωτιές
Η μεγαλύτερη έκθεση Λεωφορείων και συναφών προϊόντων, έκλεισε πριν λίγες μέρες τις πύλες της στο Kortrijk του Βελγίου, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις χάρη στην ευρεία συμμετοχή των κατασκευαστών και των αμαξοποιών σε μια δύσκολη περίοδο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Λίγα, ωστόσο, τα νέα προϊόντα και ελάχιστα τα ηλεκτρικά ή τα υβριδικά που παρουσιάστηκαν. Από τις πιο εντυπωσιακές νέες εμφανίσεις, ξεχώρισαν αυτές της SCANIA, που παρουσίασε το μοντέλο SCANIA Higer, ένα τουριστικό κατασκευασμένο στο εργοστάσιο Higer στην Κίνα, αλλά σε γραμμή κίνησης και πλαίσιο της σουηδικής βιομηχανίας. Επίσης η Anadolu ISUZU, παρουσίασε εντελώς νέα προϊόντα με κινητήρες Euro 5 όπως το Citimark και το Novo, ενώ και το Turquoise εξοπλίζεται πλέον με μοτέρ Euro 5.
Φυσικά το ενδιαφέρον των επισκεπτών εκδηλώθηκε και στα περίπτερα των άλλων μεγάλων κατασκευαστών, όπως της Mercedes Benz που παρουσίασε όλη την γκάμα των λεωφορείων της, προεξέχοντος του βραβευμένου "Coach of the Year 2010" Travego, όπως γράψαμε στο προηγούμενο τεύχος.
Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί αναφερόμαστε σε μια πρώτη γενική παρουσίαση της έκθεσης, ενώ από το επόμενο τεύχος θα συνεχίσουμε με αναλυτικές παρουσιάσεις των νέων μοντέλων.