Κίνηση με βενζίνη και υγραέριο (LPG)
Μία νέα έκδοση, το Sprinter LGT, ήρθε να προστεθεί στη γκάμα του Sprinter. Διαθέτει σύστημα κίνησης διπλού καυσίμου (βενζίνης και υγραερίου), προσφέροντας οφέλη, τόσο οικονομικά, όσο και περιβαλλοντολογικά, όπως:
• Χαμηλότερη τιμή καυσίμου σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο
• Επιπλέον αυτονομία περίπου 450 km σε σχέση με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση
• 20% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με το βενζινοκινητήρα
• Εργοστασιακή λύση, κινητήρας βελτιστοποιημένος για αξιόπιστη λειτουργία με LPG
• Ίδιες επιδόσεις, τόσο στη λειτουργία βενζίνης, όσο και LPG
• Αναλλοίωτος χώρος φόρτωσης, χάρη στην εγκατάσταση του ντεπόζιτου LPG κάτω από το πάτωμα και αναλλοίωτη απόσταση από το έδαφος
Αναλυτικό ρεπορτάζ στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.