Τροχοί & TIR

Νέο Citaro: Η πρώτη οδηγική επαφή

Αστική Ευθύνη Το να βελτιώσεις το παγκόσμιο best-seller των αστικών λεωφορείων σίγουρα δεν ήταν καθόλου απλή υπόθεση για τον κατασκευαστή. Πώς να «πειράξεις» κάτι που έχει καθολική αποδοχή από την α
από Βασίλης Δαραμούσκας | Κυριακή 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media
Νέο Citaro: Η πρώτη οδηγική επαφή
Νέο Citaro: Η πρώτη οδηγική επαφή

Αστική Ευθύνη

Το να βελτιώσεις το παγκόσμιο best-seller των αστικών λεωφορείων σίγουρα δεν ήταν καθόλου απλή υπόθεση για τον κατασκευαστή. Πώς να «πειράξεις» κάτι που έχει καθολική αποδοχή από την αγορά; Το προηγούμενο Citaro βλέπετε, δεν αποδείχθηκε απλά ευπώλητο -32.000 ταξινομήσεις είναι μία επίδοση χωρίς προηγούμενο στην παγκόσμια βιομηχανία λεωφορείου όπου τα νούμερα είναι κλάσματα των αντίστοιχων για φορτηγά λόγου χάρη. Πραγματική σπαζοκεφαλιά για την Daimler Buses το πρότζεκτ του αντικαταστάτη του Citaro και δουλειά μας είναι να προσπαθήσουμε να εκτιμήσουμε την ποιότητα και το «αξιόμαχο» του τελικού προϊόντος.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί, οδηγούμε στη Γερμανία για πρώτη φορά το νέο Mercedes Benz Citaro προκειμένου να διαπιστώσουμε αν η γραμμή μετάδοσης κίνησης και το "στήσιμο" του νέου αστικού λεωφορείου της Mercedes είναι στο ύψος των προσδοκιών που έχουμε από το πιο ευπώλητο λεωφορείο της εποχής μας.

Στο ίδιο τεύχος #283

PreviousNext