Τροχοί & TIR

ά-R-χοντας στα ορυχεία

Η δουλειά στα ορυχεία απαιτεί σκληροτράχηλα και ανθεκτικά οχήματα ικανά να αντεπεξέλθουν σε κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν. Η κίνηση των φορτηγών σε ανώμαλα εδάφη, με βαρύ φορτίο και αφιλόξενο οδόστρωμα, δοκιμάζει καθημερινά τις αντοχές οδηγών και φορτηγών. Η σειρά R της Scania σχεδιάστηκε για τα δύσκολα και η σουηδική εταιρεία υπόσχεται άριστες επιδόσεις σε λατομεία και ορυχεία αλλά και εκτός δρόμου. Επισκεφθήκαμε, λοιπόν, τα ορυχεία της Πτολεμαΐδας και συναντήσαμε τον κ. Λευτέρη Φωτόπουλο από τα Κοίλα Κοζάνης, ο οποίος εδώ και έναν χρόνο είναι ιδιοκτήτης του “ ά-R-χοντα” των ορυχείων, όπως χαρακτηριστικά μας είπε αναφερόμενος στο καινούργιο του Scania R 500 λίγο πριν ξεκινήσει τη δουλειά.
από Παύλος Μαυρομύτης | Τρίτη 03/07/2012 - 16:30
Κοινοποίηση στα Social Media

Η δουλειά στα ορυχεία απαιτεί σκληροτράχηλα και ανθεκτικά οχήματα ικανά να αντεπεξέλθουν σε κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν.

Η κίνηση των φορτηγών σε ανώμαλα εδάφη, με βαρύ φορτίο και αφιλόξενο οδόστρωμα, δοκιμάζει καθημερινά τις αντοχές οδηγών και φορτηγών. Η σειρά R της Scania σχεδιάστηκε για τα δύσκολα και η σουηδική εταιρεία υπόσχεται άριστες επιδόσεις σε λατομεία και ορυχεία αλλά και εκτός δρόμου.

Επισκεφθήκαμε, λοιπόν, τα ορυχεία της Πτολεμαΐδας και συναντήσαμε τον κ. Λευτέρη Φωτόπουλο από τα Κοίλα Κοζάνης, ο οποίος εδώ και έναν χρόνο είναι ιδιοκτήτης του “ ά-R-χοντα” των ορυχείων, όπως χαρακτηριστικά μας είπε αναφερόμενος στο καινούργιο του Scania R 500 λίγο πριν ξεκινήσει τη δουλειά.

Πλούσιο φωτορεπορτάζ και εντυπώσεις από το αυτοκίνητο επάνω στη δουλειά καταγράφονται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουλίου που κυκλοφορεί.

Διαβάστε επίσης

Το τριαξονικό μόλις επιβιβάστηκε στο λιμάνι Κυθήρων (Διακόφτι)

Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι με τρία παραβολικά ελατήρια και η πίσω με οκτώ αερόφουσκες δεύτερης γενιάς.

daf xf

kalatzis

PreviousNext