Με την Ελλάδα να σέρνει το χορό, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στις 27 χώρες της Ε.Ε. πλησίασαν στο χαμηλό 17 ετών, σημειώνοντας μέση μείωση 6,3% μεταφραζόμενο σε 6,9 εκατ. οχήματα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, σημείωσαν αύξηση 2,9%, στα 296.272 οχήματα, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία η αύξηση στις πωλήσεις ανήλθε σε 3,5%, στα 189.514 οχήματα.
Στις χώρες που πλήττονται από τα μέτρα λιτότητας, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων σημείωσαν μείωση, με την Ιταλία να αναφέρει πτώση 24,4%, στα 128.388 οχήματα, την Ελλάδα να σημειώνει πωλήσεις μόλις 5.527 οχημάτων, μείωση κατά 43,3%, και την Ισπανία να συρρικνώνει τις πωλήσεις της κατά 12,1, στα 73.258 οχήματα.
Η αγορά αυτοκίνητων στην Ευρώπη καταγράφει συρρίκνωση για εννέα συνεχόμενους μήνες, σύμφωνα με την ACEA, ενώ η Ένωση υπολογίζει ότι οι πωλήσεις του έτους θα κυμανθούν πολύ κοντά σε χαμηλό 17 ετών. Όσον αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Volkswagen, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της περιοχής για τον μήνα Ιούνιο, ανέφερε αύξηση 4,3% στις πωλήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στα 300.858 οχήματα, με τη μείωση στο εξάμηνο να ανέρχεται σε 6,8%, στα 6,6 εκατομμύρια οχήματα. Να σημειωθεί ότι η κεντρική μονάδα της VW για τον Ιούνιο σημείωσε αύξηση 4,8%, ενώ η μονάδα της Audi άνοδο 8,6%.
Κέρδη, αν και μικρότερης εκτάσεως, ανέφερε και η BMW με τις πωλήσεις Ιουνίου να σημειώνουν άνοδο 0,3%, ενώ στον αντίποδα η Daimler AG (κατασκευάστρια της Mercedes-Benz) ανέφερε πτώση 4,4%, με 64.466 οχήματα.
Η γαλλική Peugeot-Citroen, η οποία συγκλόνισε τη Γαλλία όταν την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε σχέδια κατάργησης 8.000 θέσεων εργασίας και τη διακοπή της λειτουργίας μιας εργοστασιακής μονάδας της, ανέφερε «βουτιά» 8,8% για τον Ιούνιο, στα 107.160 οχήματα, κάτι που σε επίπεδο εξαμήνου μεταφράζεται σε πτώση 10,8%, στα 560.934 οχήματα.