Τροχοί & TIR

Νέα Γενιά Ψηφιακών Ταχογράφων DCTO 2.0 από τη VDO

Η VDO, τμήμα πλέον, του ομίλου Continental, παρουσίασε τη νέα (άμεσα διαθέσιμη) γενιά ταχογράφων για επαγγελματικά οχήματα (βαν, λεωφορεία και φορτηγά) ονόματι DTCO 2.0. Οι νέες συσκευές αντικαθιστούν την υπάρχουσα γενιά (DTCO 1.4) και εξελίχθηκαν έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στους νέους κανονισμούς και οδηγίες της Ε.Ε. αλλά, και να είναι πιο εύχρηστες, αποτελεσματικές και ασφαλείς στη χρήση τους (και) για διαχείριση στόλων οχημάτων.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Κυριακή 19/08/2012 - 16:04
Κοινοποίηση στα Social Media

Η VDO, τμήμα πλέον, του ομίλου Continental, παρουσίασε τη νέα (άμεσα διαθέσιμη) γενιά ταχογράφων για επαγγελματικά οχήματα (βαν, λεωφορεία και φορτηγά) ονόματι DTCO 2.0. Οι νέες συσκευές αντικαθιστούν την υπάρχουσα γενιά (DTCO 1.4) και εξελίχθηκαν έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στους νέους κανονισμούς και οδηγίες της Ε.Ε. αλλά, και να είναι πιο εύχρηστες, αποτελεσματικές και ασφαλείς στη χρήση τους (και) για διαχείριση στόλων οχημάτων.

Μεταξύ άλλων, έχει βελτιωθεί σημαντικά το «κατέβασμα» (download) των αρχείων της συσκευής από απόσταση. Έπειτα, υπερκαλύπτονται οι νέοι κανονισμοί της Ε.Ε. για προδιαγραφές ασφαλείας που αποτρέπουν την κακόβουλη επέμβαση στον ταχογράφο. Αναμενόμενα, η νέα έκδοση του ψηφιακού ταχογράφου ενσωματώνει τη γνωστή λειτουργία του «ενός λεπτού» που ο κατασκευαστής είχε προλάβει να ενσωματώσει και στο μοντέλο τηα παρούσας γενιάς. Η διάθεση των DTCO 2.0 έχει ήδηξεκινήσει ενώ, το πιο ενδιαφέρον τεχνολογικά καινοτομία με την ονομασία VDO Counter θα λανσαριστεί κάποια στιγμή το φθινόπωρο, στην aftermarket αγορά μαζί με την έκδοση DTCO 2.a του νέου ταχογράφου.

Μία από τις πλέον σοβαρές αστοχίες των ταχογράφων πρώτης γενιάς, γνωστή στους αναγνώστες μας και η οποία είχε εξελιχθεί σε μεγάλο πονοκέφαλο, κυρίως σε όσους επαγγελματίες δραστηριοποιούνται στις διανομές, είχε ήδη διορθωθεί στο μοντέλο DTCO 1.4 της VDO και φυσικά περιλαμβάνεται στο DCTO 2.0. Αναφερόμαστε στο γνωστό «πέναλτι του ενός λεπτού» όπου όταν κάποιος σταματούσε ή απλά μετακινούσε για μερικά δευτερόλεπτα το βαν ή το φορτηγό του αυτόματα η συσκευή πραγματοποιούσε στρογγυλοποίηση (του χρόνου εργασίας) προς τα «επάνω» κατά ένα λεπτό. Ως αποτέλεσμα, καθόλα νόμιμοι επαγγελματίες, βρίσκονταν να είναι παραβάτες αφού τα (πλασματικά) λεπτά συσσωρεύονταν και «έβγαιναν» εκτός του προβλεπόμενου χρόνου εργασίας χωρίς κάτι τέτοιο να ισχύει.

PreviousNext