Η διεθνής επιτροπή κρίσης για το Διεθνές Van της Χρονιάς, ανακήρυξε το νέο Volkswagen Crafter ως το «Van της Χρονιάς 2017». Είναι η μόλις δεύτερη φορά στα 25 χρόνια από ιδρύσεως του θεσμού που μία αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζει το βαρύτιμο τρόπαιο δύο συνεχείς χρονιές. Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα εισέρχεται λοιπόν, σε αυτό το «κλειστό» κλαμπ, με το νέο Crafter να κερδίζει την κορυφαία αυτή διάκριση, διαδεχόμενο το Van της Χρονιάς 2016 που ήταν η 6η γενιά του Transporter.

Με συνολικά δέκα νέα μοντέλα vans να έχουν λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά τον τελευταίο χρόνο, ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα σκληρός. Αποτελώντας ολοκαίνουργιο σχέδιο, και εξελιγμένο αποκλειστικά από τη Volkswagen, το Crafter δεύτερης γενιάς διαθέτει μία γκάμα τεσσάρων βασικών διαμορφώσεων, σε τρία μήκη αμαξώματος και τρία ύψη, με τρεις επιλογές ως προς τη μετάδοση της κίνησης – οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το Crafter ως προσθιοκίνητο, 4x4 ή πισωκίνητο, με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης στις εκδόσεις panel van φτάνειέως τα 18,4 κυβικά μέτρα, και το όχημα διατίθεται σε εκδόσεις μικτού από 3,5 έως 5,3 τόνους. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο πλέον σύγχρονο εργοστάσιο της VW στην Ευρώπη, στην Πολωνία. Ο Πρόεδρος της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, Dr. Eckhard Scholz, δήλωσε ότι, «η εξέλιξη του νέου Crafter ήταν μια μοναδική ευκαιρία για να μην υπάρξουν συμβιβασμοί στη σχεδίαση του οχήματος και για να εκμεταλλευτούμε την εμπειρία δεκαετιών που έχουμε στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αντιπροσωπεύει μία σύνθεση προϊόντος και πελάτη –το εξελίξαμε δηλαδή, σκεπτόμενοι ως πελάτες της VW.»

Τα μέλη της επιτροπής κρίσης έλαβαν υπόψη τον σχεδιασμό συνολικά, την άνεση, τον τρόπο λειτουργίας της γραμμής μετάδοσης κίνησης, την ασφάλεια, την οδική συμπεριφορά και άλλα στοιχεία. Ο πρόεδρος της επιτροπής κρίσης, Jarlath Sweeney δήλωσε: «το Crafter κατάφερε να κατακτήσει αυτή τη διάκριση έχοντας να αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό. Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα δημιούργησε ένα van γεμάτο καινοτομίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς των LCV σήμερα, και στο μέλλον.»