VDL: H κυρίαρχος στα ηλεκτρικά λεωφορεία

Τρεις σημαντικές παραγγελίες για το ηλεκτρικό Citea, αλλά και ένας προηγμένος σταθμός φόρτισης, ενισχύουν την ηγετική θέση της VDL Bus & Coach στην αγορά των ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων.

Η VDL Bus & Coach, ενισχύει την ηγετική θέση που είχε το 2017 στην αγορά των ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων, με τρεις σημαντικές παραγγελίες για το ηλεκτρικό Citea, αλλά και με έναν προηγμένο σταθμό φόρτισης.

Αναλυτικότερα, η ολλανδική εταιρεία επικράτησε στο διαγωνισμό «e-bus» της Σουηδίας και θα προμηθεύσει την πόλη Umeå με 25 μονάδες του Citea SLFA-180, στη μεγαλύτερη έως τώρα παραγγελία ηλεκτρικών λεωφορείων της VDL από τη σκανδιναβική χώρα. Τα λεωφορεία θα τεθούν σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2019 και η εταιρεία θα είναι υπεύθυνη και για τους σταθμούς φόρτισής τους. Διαθέτουν παντογράφο οροφής και μπαταρίες 169 kW, οι οποίες φορτίζουν σε τρία διπλά σημεία φόρτισης των 450 kW, τα οποία βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής. Επιπλέον, στο ντεπό υπάρχουν 25 φορτιστές, 12 διπλοί των 30 kW και ένας των 50 kW, που αναλαμβάνουν την αργή φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ακόμη, η VDL Bus & Coach βρίσκεται πίσω από το πιλοτικό πρόγραμμα για το πρώτο ηλεκτρικό αρθρωτό λεωφορείο της Ελβετίας. Η VDL θα παραδώσει μία έκδοση BRT (Bus Rapid Transit) του VDL Citea SLFA-181 Electric στην εταιρεία Basler Verkehrs-Betriebe (BVB). Το λεωφορείο των 18,1 μέτρων θα λειτουργήσει στη Βασιλεία αργότερα φέτος και διαθέτει μπαταρίες 248 kWh, αλλά και έναν ταχυφορτιστή 450 kW, που φορτίζει τις μπαταρίες σε περίπου 50 λεπτά. Τον ίδιο χρόνο θα χρειάζονται για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους και τα επτά VDL Citea SLF-120 Electric που παρήγγειλε η βέλγικη εταιρεία De Lijn και τα οποία θα λειτουργούν από του χρόνου στην Αμβέρσα, στη Γάνδη και στη Λέουβεν.

Στο ίδιο τεύχος: