Ξεκίνησε ήδη η διάθεση του Toyota Sora, με την εταιρεία να προσδοκά να έχει βγάλει στους δρόμους του Τόκιο περισσότερα από 100 λεωφορεία, πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 που θα λάβουν χώρα στην ιαπωνική πρωτεύουσα.

Πρόκειται για ένα όχημα μήκους 10.525 χλστ., που έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 79 ατόμων (22 καθήμενων, 56 όρθιων και του οδηγού). Το λεωφορείο βασίζεται στο σύστημα κυψελών καυσίμου Toyota Fuel Cell System (TFCS) και δεν εκπέμπει καθόλου διοξείδιο του άνθρακα (CO2), ούτε άλλες ρυπογόνες ουσίες.

Το Sora διαθέτει 10 δεξαμενές υδρογόνου συνολικής χωρητικότητας 600 λίτρων. Η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων του ανέρχεται στους 308 ίππους (154 PS x 2) και η ροπή στα 670 Nm (335 Nm x 2). Το εξωτερικό σύστημα παροχής ενέργειας έχει ισχύ 12 ίππων (9 kW) και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 235 kWh.

Ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του οχήματος, είναι τα καθίσματα με μηχανισμό αυτόματης αναδίπλωσης όταν δεν χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, οκτώ κάμερες υψηλής ευκρίνειας που βρίσκονται εντός και εκτός του οχήματος, ανιχνεύουν πεζούς και ποδηλάτες περιφερειακά του λεωφορείου. Ακόμα, η λειτουργία ελέγχου της επιτάχυνσης εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του Toyota Sora, του οποίου η σχεδίαση ξεφεύγει από αυτήν των τυπικών λεωφορείων.

Στο μεταξύ, η Toyota σκοπεύει να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή των κυψελών καυσίμου και των δεξαμενών υδρογόνου, προσδοκώντας πως η ζήτηση για τα σχετικά μοντέλα θα δεκαπλασιαστεί μετά το 2020. Για αυτό το λόγο, ετοιμάζει μια ολοκαίνουργια μονάδα κοντά στο αρχικό της εργοστάσιο στην πόλη Τογιότα, στην οποία θα κατασκευάζονται οι κυψέλες καυσίμου. Οι δεξαμενές υδρογόνου θα φτιάχνονται σε μια αποκλειστική γραμμή παραγωγής, η οποία θα δημιουργηθεί στο εργοστάσιο του ιαπωνικού ομίλου που βρίσκεται στη Σιμογιάμα.