Τροχοί & TIR

Daimler Trucks: 1 εκ. κινητήρες βαρέως τύπου

Έντεκα χρόνια χρειάστηκε η Daimler Trucks για να κατασκευάσει ένα εκατομμύριο κινητήρες βαρέως τύπου σε δύο εργοστάσιά της, σε αυτό της Mercedes-Benz στο Μάνχαϊμ της Γερμανίας και σε εκείνο της Detr
Σάββατο 07/07/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Έντεκα χρόνια χρειάστηκε η Daimler Trucks για να κατασκευάσει ένα εκατομμύριο κινητήρες βαρέως τύπου σε δύο εργοστάσιά της, σε αυτό της Mercedes-Benz στο Μάνχαϊμ της Γερμανίας και σε εκείνο της Detroit Diesel Corporation (θυγατρική της Daimler Trucks North America) στο Ρέντφορντ του Μίσιγκαν. Ο κινητήρας που έσπασε το παραγωγικό ορόσημο, ήταν ο εξακύλινδρος σε σειρά που χρησιμοποιείται σε βαρέα οχήματα του ομίλου.

Η Detroit (που γιορτάζει τα 80α της γενέθλια) ξεκίνησε το 2007 να κατασκευάζει τον εν λόγω κινητήρα και τρία χρόνια αργότερα μπήκε στο «παιχνίδι» και το εργοστάσιο της Γερμανίας, όπου η ολοκλήρωση της παραγωγικής διαδικασίας για τον κάθε κινητήρα διαρκεί έξι ημέρες. Ο κινητήρας βαρέως τύπου εξελίχθηκε στη Γερμανία, την Ιαπωνία και τις Η.Π.Α. και το 90% των μερών του είναι κοινά παγκοσμίως.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας διατίθεται με χωρητικότητα που ποικίλει από τα 10,7 έως τα 15,6 λίτρα, με τις ιπποδυνάμεις να κυμαίνονται από τους 322 μέχρι και τους 644 ίππους. Έχει μεγάλο εύρος εφαρμογών, καθώς τον συναντάμε στα φορτηγά Mercedes-Benz Actros, Freightliner Cascadia και Fuso Super Great, αλλά και στα πούλμαν και υπεραστικά λεωφορεία των Mercedes-Benz και Setra.

Αναβαθμίζεται το κέντρο δοκιμών της Mercedes‑Benz Trucks

Δέκα χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του κέντρου εξέλιξης και δοκιμών (EVZ) που βρίσκεται στο Wörth am Rhein, η Mercedes‑Benz Trucks επενδύει 50 εκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξή του. Η αναβαθμισμένη μονάδα θα είναι έτοιμη μέχρι το 2020 και θα απασχολεί περίπου 350 εργαζομένους (200 δουλεύουν εκεί σήμερα). Προβλέπεται να κατασκευαστεί ένα πρόσθετο κτίριο γραφείων και εργαστηρίων, ένα κτίριο που θα φιλοξενεί πάγκους δοκιμών, καθώς και χώρος στάθμευσης για τα δοκιμαστικά οχήματα της εταιρείας.

Στο ίδιο τεύχος #363

PreviousNext