Τροχοί & TIR

Συνέντευξη: Ανδρέας Σταματίου, Setra

Στην Ελλάδα, το λογότυπο Setra και το όνομα Σταματίου είναι περίπου ταυτόσημα. Ο κ. Ανδρέας Σταματίου μας μίλησε για την αγορά, και το φοβερό S 515 HD που η εταιρεία έδειξε στους επισκέπτες. «Στην έ
Σάββατο 03/11/2018 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στην Ελλάδα, το λογότυπο Setra και το όνομα Σταματίου είναι περίπου ταυτόσημα. Ο κ. Ανδρέας Σταματίου μας μίλησε για την αγορά, και το φοβερό S 515 HD που η εταιρεία έδειξε στους επισκέπτες.

«Στην έκθεση Transport Show 2018 φέραμε ένα Comfort Class S 515 HD, με 49+1+1 θέσεις, τον κινητήρα των 460 hp, το τελευταίας γενιάς ABA 4 και πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Οι επισκέπτες μας, ειδικά για το συγκεκριμένο Setra, είναι καλά τουριστικά γραφεία που προσέχουν ιδιαίτερα την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες τους, και ενδιαφέρονται για το πρεστίζ τους.

Η ελληνική αγορά φέτος, και ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα «ανήκει» στη Mercedes-Benz όπου, με κάμποσες δεκάδες μονάδες από τη γκάμα του Tourismo ο κ. Δημήτρης Τσάπας (sales senior manager Daimler Buses) επιδεικνύει εξαιρετικό έργο. Εμείς, προσπαθούμε να κλείσουμε γύρω στα 12 με 13 λεωφορεία –αποκλειστικά τουριστικά, καθόσον τιμολογιακά είμαστε αρκετά ακριβότεροι.

Ο τουρισμός είναι ένα αίνιγμα, το οποίο δε μπορεί εύκολα να λυθεί. Μπορεί να βλέπουμε ραγδαία αύξηση π.χ. των αφίξεων στα αεροδρόμια, από την άλλη όμως, η κατά κεφαλήν δαπάνη μειώνεται. Οι μεταφορείς δεν θα έλεγα πως πηγαίνουν και πολύ καλά, γιατί έχουν μειωθεί οι εκδρομικού χαρακτήρα διαδρομές, τα πάντα γίνονται all-inclusive. Εξαίρεση τα γραφεία που διαχειρίζονται incoming τουρισμό και πάνε σαφώς καλύτερα. Αν ένα λεωφορείο στη Στερεά Ελλάδα δεν πιάνει μίνιμουμ τις 110 με 120 χιλιάδες ευρώ μικτά το χρόνο, δεν μπορεί να σταθεί επιχειρηματικά. Η αγορά λεωφορείου, και εννοώ τα μεγάλα άνω των 8 τόνων πάει πάντως καλά. Μπορεί να μην έχουμε φτάσει τις 200 και 300 μονάδες του παρελθόντος, αλλά είμαστε αισιόδοξοι.»

Στο ίδιο τεύχος #367

PreviousNext