Διαβάστε τι απάντησε ο κ. Λουκάς Δρούκαλης, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Ελλάς Α.Ε., στις ερωτήσεις του ΤPOXOI & TIR, στο περιθώριο της έκθεσης Transport Show 2018.

T&T: Δύο σημαντικές πρεμιέρες άρτι αφιχθείσες από την παγκόσμια «πρώτη» στο Αννόβερο, αποκλειστικός χώρος για τις ψηφιακές υπηρεσίες RIO, ολόκληρος στόλος μεταχειρισμένων ΜΑΝ Top Used, και γενικά, εμφατική παρουσία στην Transport Show 2018. Τι ακριβώς θέλετε να δείξετε στους επαγγελματίες της Μεταφοράς με τόσα εκθέματα και ασταμάτητη δραστηριότητα σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης;

Λ.Δ: Έτσι ακριβώς είναι, φέραμε τα εκθέματα απευθείας από τη μεγαλύτερη έκθεση του πλανήτη, εδώ, στην Αθήνα, γιατί θέλαμε να δείξουμε στους πελάτες μας και γενικά στο ελληνικό κοινό, ό,τι πιο καινούργιο υπάρχει στη γκάμα μας. Αυτή ήταν η στρατηγική μας για την έκθεση φέτος, το προϊόν και οι μεταφορικές λύσεις που προσφέρει η ΜΑΝ συνολικά. Γι’ αυτό και υπήρχε ενημέρωση για το ProfiDrive –ασφαλής, οικονομική και προνοητική οδήγηση- υπηρεσίες σέρβις με καταρτισμένους συναδέλφους που ενημερώνουν τους επισκέπτες για συμβόλαια συντήρησης, πρόσθετες εγγυήσεις κ.λπ. Επίσης, για πρώτη φορά, σε συνεργασία με το RIO, αυτόνομη πλέον επιχειρηματική μονάδα της ΜΑΝ, δείξαμε το πλήρες φάσμα των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρουμε. Από τον Αύγουστο του 2017, σε κάθε φορτηγό ΜΑΝ –θα ακολουθήσουν και τα λεωφορεία εν ευθέτω χρόνο– υπάρχει ως στάνταρ εξοπλισμός, το λεγόμενο RIO Box.

T&T: Ο τράκτορας TGX Individual από το τμήμα ΜΑΝ Modification, λειτούργησε ως μαγνήτης;

Λ.Δ: Πρόκειται για ένα τελείως custom όχημα κομμένο και ραμμένο για τα ιδιαίτερα γούστα πολύ απαιτητικών πελατών. Είναι μία ξεχωριστή εικόνα του τι μπορούμε να κατασκευάσουμε.

T&T: Το νέο Lion’s City έκανε πρεμιέρα στην ελληνική αγορά.

Λ.Δ: Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό του νέου Lion’s City, και μιλώντας με ιδιοκτήτες και εταιρείες αστικών συγκοινωνιών, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα αστικό λεωφορείο που εμείς θεωρούμε πραγματικά μοναδικό. Όπως θα παρατηρήσατε κι εσείς, στη διάρκεια της παρουσίασης, υπήρχε αρκετό ενδιαφέρον, και νομίζουμε πως πρόκειται για ένα προϊόν που βρίθει καινοτομιών. Μέχρι στιγμής για παράδειγμα, είμαστε οι μόνοι με σύστημα stop/start σε αστικό λεωφορείο. Είμαι πολύ αισιόδοξος για την εμπορική πορεία του λεωφορείου.

T&T: Ειδικά η φετινή έκθεση δείχνει πως καθιερώνεται ως σημαντικός θεσμός όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή –η παρουσία σας στους χώρους της Transport Show, αντίστοιχα μεγαλώνει.

Λ.Δ: Βλέπουμε σιγά σιγά μία βελτίωση στις συνθήκες της αγοράς και επενδύουμε πάνω σε αυτό. Όλοι γνωρίζουμε πως ακόμη υπάρχουν δυσκολίες, αλλά υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης και η δικιά μας στρατηγική είναι πως επενδύουμε για το μέλλον, με τη συνεργασία και από τα κεντρικά στο Μόναχο. Υπάρχει σίγουρα πρόσφορο έδαφος, τόσο στην κατηγορία των φορτηγών αλλά και στα αστικά και τουριστικά/υπεραστικά λεωφορεία. Αυτό το βλέπουν και οι συνάδελφοί μας στα κεντρικά και το στηρίζουν –όπως είδατε και με την παρουσία στελεχών από εκεί στην Transport Show 2018. Σίγουρα αξίζει ιδιαίτερη μνεία και στο τμήμα Top Used. Όπως και στα καινούργια, έτσι και στα μεταχειρισμένα οχήματα θέλουμε να διαφοροποιούμαστε μέσω ποιοτικών και απόλυτα ελεγμένων οχημάτων που προέρχονται από την ίδια την ΜΑΝ και για τα οποία προσφέρουμε τις ίδιες υπηρεσίες όπως σε ένα καινούργιο φορτηγό.