Τροχοί & TIR

Temsa, Ergotrak

Η Temsa είναι δημοφιλής στην Ελλάδα, και στην Transport Show 2018 οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν από κοντά δύο λεωφορεία. Το μεγάλο πούλμαν Maraton στην πλέον πρόσφατη μορφή του, και το χαμηλής εισ
Δευτέρα 12/11/2018 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Temsa είναι δημοφιλής στην Ελλάδα, και στην Transport Show 2018 οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν από κοντά δύο λεωφορεία. Το μεγάλο πούλμαν Maraton στην πλέον πρόσφατη μορφή του, και το χαμηλής εισόδου αστικό MD 9 LE.

Το Maraton ένα υπερυψωμένο (HDH) πούλμαν/τουριστικό στα 3,90 μέτρα, είναι η ναυαρχίδα του κατασκευαστή και ξεχωρίζει απευθείας από το ντιζάιν που, είναι ξεχωριστό καθώς, δε θυμίζει οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο την ποιότητα κατασκευής, τον πλούσιο εξοπλισμό, και την πολύ υψηλή εκμετάλλευση. Με δύο άξονες, στα 12,37 μέτρα μήκος (μεταξόνιο 6.335 χιλιοστά) διαθέτει θέσεις για 50+1+1 επιβάτες, πραγματικά σπηλαιώδη χώρο αποσκευοθηκών που, ούτε λίγο, ούτε πολύ αγγίζει τα 13 κυβικά μέτρα.

Πολύ ταιριαστή στο μεταφορικό έργο του Maraton είναι η επιλογή του 11λιτρου ΜΧ-11 κινητήρα σε έκδοση ισχύος 435 hp, με τη μέγιστη ροπή να είναι 2.100 Nm μεταξύ 1.000 και 1.450 σ.α.λ. Το όχημα που έδειξε η Ergotrak ήταν εφοδιασμένο με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων της ZF, με ενσωματωμένο Intarder, ενώ διατίθεται και αυτοματοποιημένο 12 σχέσεων. Το σαλόνι είναι υποδειγματικό σε διαμόρφωση, με ωφέλιμο ύψος 2.000 χιλιοστά, και εργονομικά προσεγμένα καθίσματα με δερμάτινα προσκέφαλα. Ξεχωρίζει η ύπαρξη κουζίνας, θερμαντήρα νερού και ψυγείου 60 λίτρων. Το κλιματιστικό οροφής (Spheros Revo) είναι πολύ δυνατό στα 39 kW και έχει δυνατότητα θέρμανσης. Ως προς την ενεργητική ασφάλεια, υπάρχουν ABS, ASR, ESP, EBS, LDWS και AEBS.

Το Temsa MD 9 LE στα χρώματα του δήμου Αγίου Δημητρίου είναι ένα χαμηλής εισόδου αστικό/intercity 9,5 μέτρων, με θέσεις γα 34 καθήμενους+31 όριθιους+1 και χώρο για ΑμΕΑ. Το μικτό βάρος είναι 14.440 κιλά, και το μεταξόνιο 4.600 χιλιοστά. Το κύριο χαρακτηριστικό του MD 9 LE είναι η πολυμορφικότητα του χαρακτήρα του, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε αμιγώς ως αστικό, ή ως intercity για πιο μακρινά δρομολόγια, ενώ με τις μαζεμένες διαστάσεις είναι ιδανικό και για αστικά κέντρα με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο. Κινητήρας ο γνωστός Cummins ISB6.7E250B των 6,7 λίτρων και 250 hp, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο της Allison ενώ δε λείπει η δυνατότητα επιγονάτισης.

 

Στο ίδιο τεύχος #367

PreviousNext