Μια νέα επικαθήμενη, ανατρεπόμενη κιβωτάμαξα 26 κυβικών μέτρων, παρουσίασε η Kässbohrer, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στη χώρα μας.

Πρόκειται για την K.SKA B / 26 - 12 / 27 και χάρη στην αλουμινένια της υπερκατασκευή έχει απόβαρο λίγο πάνω από τους πέντε τόνους, προσφέροντας μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο και οικονομία καυσίμου για τον τράκτορα. Μάλιστα, σε σχέση με την πλήρως ατσάλινη έκδοση, το απόβαρο είναι μικρότερο μέχρι και κατά 1.500 κιλά, την ίδια στιγμή που το ατσάλινο σασί του S700 (DOMEX) προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία και αντοχή σε συνθήκες πλήρους φορτίου (μικτό βάρος 39 τ.).

Το βάρος στο πέταλο είναι 12 τόνοι και 27 τόνοι στους άξονες. Διαθέτει δύο θέσεις για τον πείρο ζεύξης και προσφέρεται για κοτσάρισμα σε διαξονικούς και τριαξονικούς τράκτορες με διατάξεις αξόνων 4x2, 6x2 και 6x4. Σε ό,τι αφορά στην υπερκατασκευή της κιβωτάμαξας της Kässbohrer, ο εμπρόσθιος καθρέπτης υπόσχεται υψηλή αντοχή στη φθορά και στα χτυπήματα, χάρη στο ανθεκτικό μπροστινό πάνελ αλουμινίου πάχους 5 χλστ. Την ίδια στιγμή, ο σχεδιασμός της καρότσας βελτιώνει τη λειτουργικότητα του μοντέλου, το οποίο ενδείκνυται για τη μεταφορά άμμου, χαλικιών και άλλων αδρανών υλικών.

Αναλυτικότερα, το πάτωμα έχει πάχος αλουμινίου 6 χλστ., ενώ η πίσω πόρτα και ο καθρέπτης 5 χλστ. Οι πλευρικοί τοίχοι φέρουν διπλό προφίλ αλουμινίου με πάχος 4 χλστ. εσωτερικά και 2 χλστ. εξωτερικά (μεταξύ τους μεσολαβεί κενό έτσι ώστε από μηχανικής πλευράς να αυξάνει η ανθεκτικότητα).

Η υπερκατασκευή εδράζεται πάνω σε πάνελ σκληρού καουτσούκ τοποθετημένα σε όλες τις διασταυρώσεις των ατσάλινων δοκίδων του σασί, παρέχοντας απεριόριστη προστασία, καθώς δεν υπάρχουν τριβές μεταξύ του αλουμινίου της καρότσας και του πλαισίου. Οι γωνίες ανάμεσα στα πλαϊνά και στο πάτωμα είναι όσο χρειάζεται στρογγυλεμένες και παρατηρήστε, ότι τα κλειδιά της πόρτας βρίσκονται κάτω από αυτήν, ώστε να αποφεύγονται οι φθορές (φωτό πάνω δεξιά).

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχους Αυγούστου (376) του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.