Άνοιξε πρόσφατα τις πύλες της στο κοινό, η Χρυσή Γραμμή του Μετρό της Ντόχα του Κατάρ, όπου οι οροφές των σταθμών είναι σχεδιασμένες με θολωτούς χώρους, αντλώντας έμπνευση από την παλαιά αρχιτεκτονική του Κατάρ και τις παραδοσιακές σκηνές των Βεδουίνων, με το δάπεδο να περιέχει αδρανή υλικά από πραγματικό χρυσό και τους τοίχους των σταθμών να φέρουν επίσης χρυσά πλακάκια.
Το έργο κατασκεύασε η ΑΚΤΩΡ ως επικεφαλής της διεθνούς κοινοπραξίας ALYSJ και αποτελεί το μεγαλύτερο έργο Μετρό που έχει αναλάβει και υλοποιήσει ελληνική κατασκευαστική εταιρεία στο εξωτερικό και ένα από τα μεγαλύτερα έργα ελληνικής εταιρείας διεθνώς.
Αναλυτικότερα, απαιτήθηκε η κατασκευή 23,3 χλμ. υπογείων σηράγγων και 10 υπογείων πολυτελών σταθμών. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 4,9 εκατ. κ.μ. συνολικών εκσκαφών στους σταθμούς και τις σήραγγες, ενσωματώθηκαν άνω του 1 εκατ. κ.μ. σκυροδέματος και χρησιμοποιήθηκαν 171.400 περίπου τόνοι σιδήρου. Για τη διάνοιξη των σηράγγων απαιτήθηκε να λειτουργήσουν ταυτόχρονα 6 διαφορετικοί «μετροπόντικες» (TBMs), ενώ στο ζενίθ της κατασκευής απασχολήθηκαν ταυτόχρονα μέχρι και 13.580 εργαζόμενοι από 58 διαφορετικές χώρες.
Σημειώνεται, πως πέραν της θυγατρικής του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, στην κοινοπραξία ALYSJ συμμετείχαν η ινδική Larsen & Toubro Limited, οι τουρκικές Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi A.S και Sezai Turkes Feyzi Akkaya Marine Construction STFA, καθώς και η καταριανή Al Jaber Engineering LLC. Αξίζει να αναφερθεί, πως η AKTOR Qatar WLL -βραχίονας της ΑΚΤΩΡ στο Κατάρ- ηγείται επίσης της κοινοπραξίας που σε συνεργασία με την καταριανή εταιρεία Como Facilities Management Services έχει αναλάβει με 20ετή σύμβαση και συνολικό προϋπολογισμό 517 εκατ. ευρώ, το έργο συντήρησης ολόκληρου του δικτύου Μετρό της Ντόχα, συνολικού μήκους 100 χλμ. με 37 υπέργειους και υπόγειους σταθμούς, καθώς και του δικτύου Τραμ της πόλης, με 45 υπέργειους και υπόγειους σταθμούς και 3 αμαξοστάσια.