Αν και το νέο Isuzu D-MAX παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο, μόλις πρόσφατα ξεκίνησε η εξαγωγή του στις παγκόσμιες αγορές.

Αρχή έγινε με την Αυστραλία και τη σκυτάλη θα πάρει σύντομα η Ευρώπη, με τη θυγατρική της ιαπωνικής εταιρείας που κατασκευάζει το μοντέλο στην Ταϊλάνδη, να έχει πουλήσει ήδη πάνω από 2,1 εκ. μονάδες του οχήματος και να ετοιμάζεται να το διαθέσει σε περισσότερες από 100 χώρες.

Σημειώνεται, πως προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του D-MAX που θα λανσαριστεί στη Γηραιά Ήπειρο. Ωστόσο, το μοντέλο που διατίθεται στην Αυστραλία προσφέρεται σε 4x2 και 4x4 εκδόσεις: Single Cab Chassis, Space Cab Chassis, Space Cab Ute, Crew Cab Chassis και Crew Cab Ute. Το μικτό βάρος ορίζεται στα 3.000- 3.100 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο ποικίλει από τα 970 έως τα 1.320 κιλά. Το διπλοκάμπινο μοντέλο (Crew Cab Ute) έχει μήκος 5.265 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ. και ύψος 1.785 χλστ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3.125 χλστ.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, τέλος, το D-MAX της Αυστραλίας εξοπλίζεται με τον 3λιτρο κινητήρα πετρελαίου Isuzu 4JJ3-TCX, ένα τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο που αποδίδει 190 ίππους ισχύος στις 3.600 σ.α.λ., 450 Nm ροπής στις 1.600-2.600 σ.α.λ. και συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.