Τροχοί & TIR

Η Ford στην πρόβλεψη των αιτιών ατυχημάτων

Ένα καινοτόμο εργαλείο πρόγνωσης με επίκεντρο την οδική ασφάλεια, εξελίσσει μια κοινοπραξία με επικεφαλής τη Ford. Η εν λόγω τεχνολογία φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στις
Πέμπτη 29/10/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ένα καινοτόμο εργαλείο πρόγνωσης με επίκεντρο την οδική ασφάλεια, εξελίσσει μια κοινοπραξία με επικεφαλής τη Ford.

Η εν λόγω τεχνολογία φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στις πόλεις, χρησιμοποιώντας δεδομένα από διασυνδεδεμένα οχήματα και έξυπνους αισθητήρες, εγκαταστημένους παραπλεύρως του δρόμου.

Ειδικότερα, το εργαλείο οδικής ασφάλειας βάσει δεδομένων (Data-Driven Road Safety Tool) θα αναλύει πληροφορίες από διασυνδεδεμένα οχήματα, έξυπνους αισθητήρες παραπλεύρως του δρόμου και δεδομένα τοπικής αυτοδιοίκησης, ώστε να προβλέπει πιθανές τοποθεσίες και αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. Τα ευρήματα θα επιτρέψουν στις πόλεις να λάβουν προληπτικά μέτρα σε δρόμους και διασταυρώσεις που εγκυμονούν τους υψηλότερους κινδύνους για τους χρήστες των δρόμων.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Ford Mobility συνεργάζεται με το Συμβούλιο της Κομητείας της Οξφόρδης, τους ειδικούς στους αισθητήρες τεχνητής νοημοσύνης (AI) της Vivacity Labs, και ακαδημαϊκούς από το Κέντρο Έρευνας Ασφάλειας Μεταφορών του Πανεπιστημίου του Λάφμπορο, με την υποστήριξη της TfL. Η πρωτοβουλία χρηματοδοτείται από την υπηρεσία προώθησης καινοτομιών της βρετανικής κυβέρνησης, Innovate UK.

Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε ήδη και θα έχει διάρκεια 18 μηνών, με τη Ford να σχεδιάζει να έχει μέχρι και 700 επιβατικά και επαγγελματικά συνδεδεμένα οχήματα στην περιοχή της Οξφόρδης και του Λονδίνου. Λεπτομερή δεδομένα τηλεματικής από τον στόλο των οχημάτων, θα αναλύονται παράλληλα με πληροφορίες από 25 πρόσθετους αισθητήρες της Vivacity, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των χρησιμοποιούμενων αισθητήρων σε 100. Σημειώνεται πως οι αισθητήρες της Vivacity που βρίσκονται παραπλεύρως του δρόμου, χρησιμοποιούν αλγορίθμους Μηχανικής Μάθησης για την ανίχνευση «παρ’ ολίγον» ατυχημάτων και μπορούν να αναλύουν μοτίβα κινήσεων των ευάλωτων χρηστών των δρόμων, καθώς και τα μη-διασυνδεδεμένα οχήματα.

Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως τα ευρήματα και οι αναλύσεις θα χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω δοκιμές και τη σταδιακή εξέλιξη ενός σχετικού εμπορικού προϊόντος.

PreviousNext