Από την Cummins προέρχεται η ηλεκτρική γραμμή κίνησης του νέου 12μετρου λεωφορείου που κατασκεύασε η αμερικάνικη εταιρεία GILLIG.

Τρία χρόνια χρειάστηκαν για την εξέλιξη του οχήματος, με τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες εργασίας να διαρκούν έναν περίπου χρόνο. Με βάση τα όσα είδαν στην πράξη, οι άνθρωποι της αμερικάνικης εταιρείας υπόσχονται ρεαλιστική αυτονομία της τάξης των 240 χλμ. για το ηλεκτρικό λεωφορείο χαμηλής εισόδου, υπολογίζοντας την πραγματική κατανάλωση ενέργειας στις 1,43 kWh/χλμ.

Σημειώνεται, πως το λεωφορείο στη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με έξι συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 444 kWh, οι οποίες προέρχονται από την Cummins. Το ίδιο και ο ηλεκτροκινητήρας που εμφανίζει μέγιστη ροπή 3.500 Nm και κινεί με άνεση το λεωφορείο μεταφοράς 38 καθήμενων επιβατών.