Δοκιμάζουμε πρώτοι το «λιοντάρι» των ελαφρών επαγγελματικών, το MAN TGE, λίγο πριν αυτό εκκινήσει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας.

«Κάλλιο αργά παρά ποτέ» λέει ο σοφός λαός μας, μια φράση που ταιριάζει γάντι και στην περίπτωση του MAN TGE, του μεγάλου van της γερμανικής μάρκας, το οποίο -αν και το είχαμε οδηγήσει για πρώτη φορά τρία χρόνια πριν στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής του παρουσίασης- μόλις τώρα ετοιμάζεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά.

Με αυτή την αφορμή, παραλαμβάνουμε πρώτοι από τη ΜΑΝ Ελλάς Α.Ε. ένα ολόλευκο ΜΑΝ TGE 3.140 μικτού βάρους 3,5 τόνων και το δοκιμάζουμε σε πραγματικές συνθήκες εργασίας. Το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας, είναι στη μεσαία έκδοση μήκους «Long» και στην αντίστοιχη έκδοση ύψους οροφής «High», με την εταιρεία να διαθέτει το panel van συνολικά σε τρεις εκδόσεις μήκους (Standard, Long, Extra Long) και άλλες τόσες ύψους (Normal, High, Super High), μικτού βάρους 3,0 – 5,5 τόνων.

Επιπλέον, το βαν της δοκιμής φέρει τον 2λιτρο turbodiesel κινητήρα στην έκδοση των 140 ίππων, με το 4κύλινδρο Euro 6 σύνολο να προσφέρεται σε 4 εκδόσεις ισχύος 102 – 177 ίππων. Ο εν λόγω κινητήρας συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και όχι με 6άρι μηχανικό, ένα «προνόμιο» που έχουν μόνο οι προσθιοκίνητες εκδόσεις (υπάρχουν επίσης πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις).

Υπενθυμίζεται, πως το MAN TGE μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το «αδερφό» Volkswagen Crafter και απευθύνεται σε όσους θέλουν να έχουν στην κατοχή τους το μικρότερο «λιοντάρι» της αγοράς. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του ΜΑΝ TGE στο τεύχος Νοεμβρίου (391) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.