Τεύχος #391 - Νοέμβριος 2020

Διαβάστε αυτό το Μήνα - Τεύχος #391

Το σύστημα Lane Change Support το μέσω του ραντάρ σκανάρει όλη τη δεξιά πλευρά και ενημερώνει ηχητικά και οπτικά τον οδηγό αν δίπλα του βρίσκεται κάποιο όχημα.
Η λεπτομέρεια στον σχεδιασμό ενός τόσο μεγάλου λεωφορείου εντυπωσιάζει
Στα βουνά των Αγράφων και στην Πίνδο με το Ford Ranger Wildtrak. Δυνατό σημείο του Wildtrak θεωρούμε την άριστη απόδοση του δεκάρι αυτόματου κιβωτίου και την πολύ καλή συνεργασία του με τον 2λιτρο κινητήρα των 213 ίππων.
To τριαξονικό του Γιώργου Λεωνιδόπουλου μεταφέρει ευπαθή προϊόντα στην Πάτρα.
Ο Γιώργος Καλαδάμης, αντιπρόσωπος της Τhermo King στην Ελλάδα, αναλύει τα πλεονεκτήματα του Advancer.
Πρώτη σε ταξινομήσεις βαρέων και μεσαίων φορτηγών και τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Mercedes-Benz. Στη φωτό τα νέα χωματουργικά Arocs 4146 K 8x4/4 (πράσινο) και 4151 AK 8x8/4 (κίτρινο).
Ευχαριστούμε θερμά τον Τάσο Παντικίδη για την ξεχωριστή συνέντευξη η οποία μας γύρισε αρκετές δεκαετίες πίσω, στη χρυσή εποχή της διεθνομεταφοράς.
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Brake Assist), σύστημα πέδησης με ABS και ASR και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).
Το επικαθήμενο της εταιρείας μεταφέρει πορτοκάλια από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Best Orange Ltd στη Μακρυνάρα Λακωνίας στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών.
Απόλυτα ισορροπημένο χαρακτήρα επιδεικνύει το MAN TGE, όντας άνετο και ασφαλές στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και εύχρηστο εντός αστικού περιβάλλοντος.
Ευχόμαστε στον Λάζαρο και την Χριστίνα βίον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Το λεωφορείο είναι μοντέλο του 1962 και ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στις 11/03/1963 και εργάστηκε κάνοντας υπεραστικό και τουριστικό έργο.
To Nissan LEAF της Taxiplon.
«IdenT» ονομάζεται το ερευνητικό έργο που φιλοδοξεί να συμβάλει στην εξέλιξη των αυτόνομων τρέιλερ.
Ο Στέλιος Αβραμίδης από την Κατερίνη εργάζεται στη διεθνή μεταφορά και αποτελεί μια από τις σπάνιες περιπτώσεις επαγγελματία οδηγού ο οποίος οδηγεί με το ένα χέρι καθώς το άλλο είναι παράλυτο εξαιτίας ατυχήματος που είχε σε μικρή ηλικία. «Νιώθω υπερήφανος για τον εαυτό μου γιατί ακολουθώ το επάγγελμα που αγαπάω και, το κυριότερο, δεν έχω προκαλέσει ποτέ ατύχημα ή ζημιά στα φορτηγά που οδηγώ», μας ανέφερε συγκινημένος ο Στέλιος.
Ο θεσμός «Trailer Innovation» πρωτοεμφανίστηκε το 2002 και πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, με την Kässbohrer να βραβεύεται για τρίτη συνεχή φορά.
Για 21 χρόνια έμεινε στην παραγωγή το VW LT πρώτης γενιάς, ο πρόγονος του σημερινού Crafter. Προσφερόταν σε εκδόσεις van, mini-bus, σασί και double cab.