Τροχοί & TIR

Υπηρεσίες διαχείρισης στόλου από την Thermo King

«Blue Track» ονομάζει η Thermo King τη νέα υπηρεσία της, μέσω της οποίας φιλοδοξεί να αναβαθμίσει την υποστήριξη των πελατών της. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η νέα δέσμη παροχών είναι σ
Κυριακή 14/02/2021 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

«Blue Track» ονομάζει η Thermo King τη νέα υπηρεσία της, μέσω της οποίας φιλοδοξεί να αναβαθμίσει την υποστήριξη των πελατών της.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η νέα δέσμη παροχών είναι σχεδιασμένη ώστε να μειώσει τον (προγραμματισμένο και μη) χρόνο ακινητοποίησης του στόλου κατά 15-20%, όπως και να βελτιώσει τη χρήση του κατά 5%. Τα παραπάνω μεταφράζονται άμεσα σε χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) και σε καλύτερη απόδοση της επένδυσης για τους μεταφορείς.

Στα βασικά οφέλη των πελατών του προγράμματος Blue Track της Thermo King, συγκαταλέγεται η συνεχής (24/7) παρακολούθηση του στόλου σε πραγματικό χρόνο. Το παραπάνω πραγματοποιείται μέσω του TracKing, με τα δεδομένα τηλεματικής των στόλων των πελατών να παρακολουθούνται από μια κεντρική τοποθεσία της εταιρείας. Η συγκεκριμένη υπηρεσία περιορίζει τις καταστάσεις απρόβλεπτης ακινητοποίησης των οχημάτων, καθώς παρέχονται προληπτικές συμβουλές μόλις στα κεντρικά ηχήσει κάποιος συναγερμός. Επιπλέον, μέσω της υπηρεσίας Thermo King Connected Solutions, οι πελάτες μπορούν επίσης να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο, ένα ευρύ φάσμα παραγόντων που σχετίζονται με την απόδοση του στόλου τους.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του Blue Track είναι η προληπτική συντήρηση τόσο απομακρυσμένα όσο και εντός αντιπροσωπείας. Το πρόγραμμα διασφαλίζει ότι οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε ό,τι χρειάζονται, όταν και όπου αυτό απαιτείται. Σύμφωνα με την εταιρεία, χάρη στα δεδομένα τηλεματικής, η απόδοση της επισκευής μπορεί να αυξηθεί κατά 5-15%. Σημειώνεται, πως αν απαιτείται μη προγραμματισμένη συντήρηση ή υπηρεσία έκτακτης ανάγκης, οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από την «24/7» υποστήριξη ολόκληρου του δικτύου. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, τους κατευθύνει στη βέλτιστη τοποθεσία σέρβις, για να διασφαλιστεί ο ελάχιστος δυνατός χρόνος ακινητοποίησης του οχήματος. Η εταιρεία, υπόσχεται βελτιωμένη επικοινωνία πελατών, οι οποίοι λαμβάνουν σαφείς και έγκαιρες ενημερώσεις που περιλαμβάνουν υπενθυμίσεις, ειδοποιήσεις προόδου και ορόσημα που επιτεύχθηκαν (π.χ. «έχει ξεκινήσει η επισκευή»), όπως και ανακοινώσεις για την ολοκλήρωση της εργασίας, προκειμένου να είναι ενήμεροι βήμα-βήμα για την πρόοδο των εργασιών.

Αξίζει να αναφερθεί, πως ο κάθε πελάτης μπορεί να διαλέξει εκείνο το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής του. Σημειώνεται, κλείνοντας, πως η πιστοποίηση Blue Track της Thermo King Select θα απονεμηθεί σε αντιπροσώπους εντός του δικτύου της εταιρείας, που περιλαμβάνει πάνω από 500 εξουσιοδοτημένους επισκευαστές σε 75 χώρες. Αυτοί, θα πρέπει να προσφέρουν μια σειρά προηγμένων δυνατοτήτων, όπως διαθεσιμότητα 24/7, κινητές υπηρεσίες μέσω van, πιστοποιημένους τεχνικούς και γνήσια ανταλλακτικά.

PreviousNext