Τροχοί & TIR

Συνεχής εξέλιξη του Hydrogen Power H2 από τη Chereau 

Το είχαμε δει και στην προηγούμενη έκθεση Solutrans, το 2019, αλλά στην τελευταία επίσκεψή μας στη μεγάλη διοργάνωση στη Λιόν το 2021, το fuel cell τρέιλερ της Chereau δείχνει πλέον πολύ πιο εξελιγμ
Παρασκευή 21/01/2022 - 09:52
Κοινοποίηση στα Social Media
Chereau Hydrogen Solutrans

Το είχαμε δει και στην προηγούμενη έκθεση Solutrans, το 2019, αλλά στην τελευταία επίσκεψή μας στη μεγάλη διοργάνωση στη Λιόν το 2021, το fuel cell τρέιλερ της Chereau δείχνει πλέον πολύ πιο εξελιγμένο, και σχεδόν έτοιμο για (έστω και περιορισμένη) παραγωγή. 

Οι μηχανικοί της εταιρείας μας ανέφεραν ότι, σε τρία χρόνια θα παραδοθούν οι πρώτες 10 μονάδες σε πελάτες, με την προοπτική να δοκιμαστεί η τεχνολογία σε πραγματικές συνθήκες, καθώς ο κατασκευαστής σκοπεύει το Hydrogen Power H2 να αντιπροσωπεύει το 20% με 25% της συνολικής του παραγωγής. 



Στο πρώιμο στάδιο δοκιμών, τα αποτελέσματα δείχνουν ενθαρρυντικά, καθώς το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) εκτιμάται ότι, θα είναι σε ρεαλιστικά για οδική μεταφορά επίπεδα, ενώ η αξιοπιστία ικανοποιεί τα βιομηχανικά στάνταρ των Γάλλων. 

Τα οχήματα Hydrogen Power H2 της Chereau θα φέρουν ρεζερβουάρ υδρογόνου, ένα ή παραπάνω fuel cell, και (buffer) μπαταρίες. Σκοπός είναι ο ψυκτικός θάλαμος να διαθέτει ενεργειακή αυτονομία τουλάχιστον δύο ημερών για δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, και μιας ημέρας για διανομές.

 

Το φουλάρισμα διαρκεί μάξιμουμ 10 λεπτά. Τα στελέχη του κατασκευαστή, ανέφεραν ότι, αν τα κόστη και η αντοχή δεν ήταν στα επίπεδα των συμβατικών Chereau , δεν υπήρχε περίπτωση να προχωρήσουν με την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Όσο κι αν επιμείναμε πάντως, η εκτιμώμενη τιμή διάθεσης του fuel cell τρέιλερ παραμένει καλά φυλαγμένο μυστικό

 

PreviousNext