There is only one… Ένα αγαπημένο μότο των οπαδών της Scania που παίρνει σάρκα και οστά από τους δύο φίλους από το Κιλκίς, τον Χρόνη Παρπαρά και τον Αλέξη Σιδηρόπουλο. Οι συγκεκριμένοι σκανιάκηδες μάλιστα έχουν μια ξεχωριστή ιδιαιτερότητα. Ιδιοκτήτης και οδηγός συναγωνίζονται, με την καλή έννοια βέβαια, στο ποιος από τους δύο έχει περισσότερο μεράκι και αγάπη για το φορτηγό.

Ο Αλέξης, ο οδηγός του 164, έχει το μικρόβιο του φορτηγού από μικρή ηλικία, οπότε δικαιολογημένα συμπεριφέρεται στο Scania σαν να είναι δικό του. Θα τους συναντήσουμε στο Κιλκίς, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Dimitra S.A, όπου θα μας ξεναγήσουν στα μυστικά του...μυθικού γρύπα!

Scaniomania

Η πορεία του Χρόνη και του Αλέξη γύρω από τα φτιαξίματα και τις βελτιώσεις του φορτηγού είναι κοινή. Μαζί σκέφτονται, προτείνουν και εν τέλει κάνουν αυτό που τους αρέσει επάνω στο φορτηγό. Το αποτέλεσμα βέβαια τους δικαιώνει καθώς έχουν ένα προσεγμένο και σωστά στημένο αυτοκίνητο στο δρόμο, το οποίο χαίρεσαι να βλέπεις. Για εμάς αποκτά μεγαλύτερη αξία το γεγονός ότι το συγκεκριμένο φορτηγό είναι ιδιωτικής χρήσης καθώς αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι οι ιδιοκτήτες των εταιρειών και των εργοστασίων τα έχουν στην πένα.

Ο Αλέξης Σιδηρόπουλος άξιο τιμόνι για το 164.
Ο Αλέξης Σιδηρόπουλος άξιο τιμόνι για το 164

Το Scania της εταιρείας Dimitra S.A κεντρίζει το ενδιαφέρονγια διάφορους λόγους. Αποτελεί θα λέγαμε ένα κράμα πολλών διαφορετικών επεμβάσεων. Σε πρώτο πλάνο βάζουμε το χρωματισμό της καμπίνας με μπλε χρώμα και κόκκινες ρίγες. Στη μάσκα επιλέχθηκε διχρωμία, ενώ το δέκα το καλό στην όλη εμφάνιση δίνει η μπάρα τύπου Trux με τους τέσσερις προβολείς.

Σούπερ επένδυση

Ο Αλέξης τον περισσότερο χρόνο του τον αφιερώνει στην καμπίνα του 164 την οποία φρόντισε να αναβαθμίσει ποικιλοτρόπως. Άλλωστε με το Scania ταξιδεύει προς την Αιτωλοακαρνανία, την Πελοπόννησο και τη Βόρεια Εύβοια οδηγώντας καθημερινά για εκατοντάδες χιλιόμετρα. Επιθυμεί να είναι σε άριστη κατάσταση γιατί αλλάζει προς το καλύτερο η ψυχολογία και τα δρομολόγιά του γίνονται με περισσότερη ευχαρίστηση και κέφι. Από κοινού με τον Χρόνη αποφάσισαν να ντύσουν με βελούδινες επενδύσεις το εσωτερικό, με διχρωμία, αναβαθμίζοντας σημαντικά την Topline καμπίνα.

Τέρμα τα γκάζια

Ο Χρόνης και ο Αλέξης έχουν ένα ακόμη χαρακτηριστικό σχετικά με τις βελτιώσεις του φορτηγού και αναφερόμαστε στο θέμα του κινητήρα. Άλλωστε είναι πολύ δύσκολο να γίνει συνάντηση με κάποιον φίλο της Scania και η συζήτηση να μην καταλήξει στην ιπποδύναμη του φορτηγού του. Για αυτό το λόγο στη μηχανή του 164 έχει πέσει αρκετό «κατσαβίδι» όπως συνηθίζουμε να λέμε, για να δίνει τις δικές του απαντήσεις στις ανηφορικές διαδρομές της χώρας μας. Ακριβή αριθμό ιπποδύναμης δε μάθαμε, αλλά σίγουρα είναι αρκετά μεγάλος…Άλλωστε ένα δρομολόγιο που πραγματοποιήσαμε με το συρόμενο μας έλυσε πολλές απορίες…