«Στο νέο DAF XG έχει αλλάξει όλη η φιλοσοφία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, προς όφελος του οδηγού». Αυτά είναι τα πρώτα λόγια του Μιχάλη Καρντασιάδη οδηγού της εταιρείας Talos Attikis, η οποία δραστηριοποιείται στη διεθνή μεταφορά. Με το φορτηγό του μεταφέρει φαρμακευτικά προϊόντα και ευπαθή εμπορεύματα σε όλη την Κεντρική Ευρώπη με ασφάλεια και συνέπεια.
Στο επετειακό ΤΡΟΧΟΙ & TIR Απριλίου ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης θα τον συναντήσει στην Αθήνα για να ξεκινήσουν το ταξίδι τους προς την Πάτρα. Ο Μιχάλης καταθέτει τη δική του άποψη σχετικά με το πρώτο XG που κυκλοφορεί στη χώρα μας.
Αύξηση διαστάσεων
«Το φορτηγό που δούλευα πριν ήταν το DAF 105 Euro 6 και με την πρώτη ματιά είναι εμφανείς οι αλλαγές στο καινούργιο μοντέλο σε σχέση με το προηγούμενο. Βασικά πρόκειται για εντελώς νέα σχεδίαση με πιο δυναμικές γραμμές. Γενικότερα στο δρόμο κερδίζει πολύ καλές κριτικές και εγκωμιαστικά σχόλια από τους συναδέλφους», μας αναφέρει χαμογελώντας ο Μιχάλης και συνεχίζει: «Οι προβολείς LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας και φώτα στροφής, προσφέρουν αρκετό φως το βράδυ. Επιπρόσθετα οι δύο προβολείς Skylights στο μπροστινό μέρος της μετόπης, αυξάνουν σημαντικά την ορατότητα».
«Αυτό που βρίσκω πολύ ελκυστικό στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ο εξωτερικός χρωματισμός του. Το συγκεκριμένο χρώμα ξεχωρίζει από μακριά. Όλα αυτά βέβαια συνδυάζονται άψογα θα έλεγα με τη μεγάλη μάσκα με τις φαρδιές γρίλιες και την οριζόντια χρωμιωμένη μπάρα.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που θέλω να αναφέρω είναι ότι ο ενσωματωμένος ατσάλινος προφυλακτήρας αποτελείται από ξεχωριστά μέρη, ώστε να είναι χαμηλό το κόστος επισκευής σε περίπτωση ζημιάς».
Ο οδηγός του XG Μιχάλης Καρντασιάδης (δεξιά) με τον πατέρα του Νίκο.