Τροχοί & TIR

Αυτοί είναι οι 8 όροι για τη ζεύξη της Σαλαμίνας

Οκτώ προϋποθέσεις- όρους θέτει ο Δήμος Σαλαμίνας για να συμφωνήσει στο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος-Σαλαμίνας, όπως αποφάσισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης. Αυτοί οι όροι είναι
Τετάρτη 12/05/2021 - 11:39
Κοινοποίηση στα Social Media
Οκτώ προϋποθέσεις- όρους θέτει ο Δήμος Σαλαμίνας για να συμφωνήσει στο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος-Σαλαμίνας
Οκτώ προϋποθέσεις- όρους θέτει ο Δήμος Σαλαμίνας για να συμφωνήσει στο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος-Σαλαμίνας

Οκτώ προϋποθέσεις- όρους θέτει ο Δήμος Σαλαμίνας για να συμφωνήσει στο έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος-Σαλαμίνας, όπως αποφάσισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης.

Αυτοί οι όροι είναι οι εξής:

1. Να ενισχυθούν οι υποδομές στο νησί.

2. Να πραγματοποιηθεί ουσιαστική κατάρτιση συγκοινωνιακού σχεδιασμού.

3. Να εκπονηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Μελέτη Κυκλοφοριακών Επιπτώσεων από την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου που θα επέλθει με τη λειτουργία του έργου της ζεύξης στις λεωφόρους κυκλοφορίας του νησιού.

4. Εκπόνηση από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Μελέτης σχετικής με όσα αναφέρει το Π.Δ. 230/2007 περί σηράγγων κ.λπ.

5. Ο Δήμος Σαλαμίνας να εισπράττει ανταποδοτικά τέλη από τη λειτουργία της ενδεχόμενης ζεύξης έναντι αυτών που μέχρι τώρα εισέπραττε το Λιμενικό Ταμείο ανάλογου ποσού από τη διέλευση των φέρι-μπόουτ.

6. Άμεση εκπόνηση μελέτης από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τις αναγκαίες παρεμβάσεις-υποδομές που απαιτούνται, προκειμένου να μην υποβαθμιστεί η ποιότητα της καθημερινότητας των κατοίκων του νησιού λόγω της τεράστιας αύξησης των μόνιμων κατοίκων που θα επέλθει μετά τη λειτουργία της ζεύξης. Θα πρέπει να υπάρξει ένας βιώσιμος χωροταξικός, πολεοδομικός και συγκοινωνιακός σχεδιασμός.

7. Κυρίως: Πριν από την έναρξη της κατασκευής του έργου της ζεύξης να έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για τις αναγκαίες υποδομές και παράλληλα να έχει γίνει και η ένταξή τους σε περιφερειακό, εθνικό ή άλλο ευρωπαϊκό αναπτυξιακό πρόγραμμα.

8. Να ληφθεί μέριμνα για τους εργαζόμενους στις Κοινοπραξίες των φέρι-μπόουτ (δηλαδή να υπάρχει δέσμευση στη συντήρηση και λειτουργία της ζεύξης από τη Σαλαμίνα έως τη λεωφ. Σχιστού).

Υπενθυμίζουμε πως η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος αφορά την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας στον Σαρωνικό κόλπο μήκους περίπου 1,1 χιλιομέτρου. Το κόστος του έργου υπολογίζεται σε 350 εκατ. ευρώ και ο χρόνος κατασκευής του εκτιμάται σε περίπου 5 χρόνια.

PreviousNext