Τροχοί & TIR

Νέο Επαγγελματικό Ford

Ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο προγραμματίζεται να κάνει ντεμπούτο το 2024, το οποίο θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα παραγωγής της Ford που θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία. Το ίδιο μοντέλο θα
Τετάρτη 12/05/2021 - 12:11
Κοινοποίηση στα Social Media

Ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο προγραμματίζεται να κάνει ντεμπούτο το 2024, το οποίο θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα παραγωγής της Ford που θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία.

Το ίδιο μοντέλο θα εφοδιάζεται, επίσης, με μερικούς από τους πιο προηγμένους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ της Ford.

Όπως ανακοίνωσε η Ford, επενδύει 300 εκ. δολάρια για την παραγωγή ενός νέου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος στο εργοστάσιο της Κραϊόβα στη Ρουμανία (φωτό) που θα ξεκινήσει το 2023.

Σημειώνεται πως η Ευρωπαϊκή γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της Ford θα είναι 100% απαλλαγμένη από ρύπους, με αμιγώς ηλεκτρικές ή plug-in υβριδικές εκδόσεις μέχρι το 2024, ενώ τα δύο τρίτα των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων αναμένεται να αποτελούνται από πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά οχήματα μέχρι το 2030.

Το νέο ελαφρύ επαγγελματικό θα μπει στην παραγωγή το 2023 στο εργοστάσιό της στην Κραϊόβα της Ρουμανίας και το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο του το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό όχημα παραγωγής της Ford που θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία.

«Η προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης το 2024 σημαίνει ότι το εργοστάσιο της Κραϊόβα θα είναι η τρίτη μας εγκατάσταση στην Ευρώπη που θα κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό όχημα. Η νέα επένδυση έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων φετινών επενδύσεων στο Ford Cologne Electrified Vehicle Center (Γερμανία) και στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Ford Otosan στο Kocaeli (Τουρκία) και στέλνει ένα ακόμα ξεκάθαρο μήνυμα ότι βρισκόμαστε σε επιταχυνόμενη πορεία να προσφέρουμε στους πελάτες επαγγελματικών οχημάτων μας ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη», ανέφερε σχετικά ο Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η συνολική επένδυση της Ford στις κορυφαίες εγκαταστάσεις παραγωγής της εταιρείας στη Ρουμανία – συμπεριλαμβανομένης της νέας επένδυσης – πλησιάζει τα 2 δις δολάρια από το 2008 που αγόρασε το εργοστάσιο της Κραϊόβα.

PreviousNext