Τροποποιήσεις προς το καλύτερο για τους αυτοκινητιστές επέρχονται στο έργο της αναβάθμισης της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης στο τμήμα από τα (Κωνσταντινουπολίτικα) μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Μουδανιών.

Έτσι, προβλέπεται η αμφίπλευρη διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδικής αρτηρίας με μετατροπή της σε αυτοκινητόδρομο με 4 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα, ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης) πλάτους δύο μέτρων και στα δύο ρεύματα και κεντρική νησίδα πλάτους 2,50 μέτρων.

Το συνολικό πλάτος του δρόμου θα φτάνει τα 38,5 μέτρα.

Προβλέπεται, επίσης, η ανακατασκευή της γέφυρας οδού Τζων Κέννεντυ (Πυλαίας – Πανοράματος) και κατασκευή τοίχων αντιστήριξης εκατέρωθεν της οδού σε μήκος 163μ. (δεξιά) και 221μ. (αριστερά), ανασχεδιασμό του ανισόπεδου κόμβου 11 (Πυλαία- Πανόραμα) που περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμό τριών (3) από τις τέσσερις εισόδους/εξόδους στην αρτηρία από την οδό Πρασακάκη, την αντικατάσταση δύο (2) ισόπεδων διασταυρώσεων στη δυτική πλευρά του κόμβου Κ11 με κυκλικούς (Roundabout), ανακατασκευή του κόμβου Κ11 (Πυλαίας – Πανοράματος) κ.α.