Τροχοί & TIR

Διαμαρτυρία χωρίς προσέλευση

Πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι η διαμαρτυρία των αυτοκινητιστών στο λιμάνι της Πάτρας, για την άρνηση των ναυτιλιακών εταιρειών να επιτρέψουν περισσότερα φορτηγά στα πλοία στη γραμμή της Αδριατικ
από Βασίλης Δαραμούσκας | Κυριακή 11/09/2022 - 10:14
Κοινοποίηση στα Social Media
Οι πρόεδροι των Σωματείων  <Η Ακρόπολις>  Κωνσταντίνος  Ουκουτζιόγλου (αριστερά) και  Ν. Αττικής Γιώργος Πασπάτης (δεξιά) βρέθηκαν στο λιμάνι της Πάτρας για να διαπιστώσουν τη μη προσέλευση των συναδέλφων τους
Οι πρόεδροι των Σωματείων <Η Ακρόπολις> Κωνσταντίνος Ουκουτζιόγλου (αριστερά) και Ν. Αττικής Γιώργος Πασπάτης (δεξιά) βρέθηκαν στο λιμάνι της Πάτρας για να διαπιστώσουν τη μη προσέλευση των συναδέλφων τους

Πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι η διαμαρτυρία των αυτοκινητιστών στο λιμάνι της Πάτρας, για την άρνηση των ναυτιλιακών εταιρειών να επιτρέψουν περισσότερα φορτηγά στα πλοία στη γραμμή της Αδριατικής, με μικρή τελικά συμμετοχή – προσήλθαν λιγότεροι από δέκα διεθνομεταφορείς – γεγονός άκρως απογοητευτικό για τα Σωματεία που διοργάνωσαν τη διαμαρτυρία.



Αντίθετα, πολυπληθής και με έντονη παρουσία ήταν η κινητοποίηση λιμενικών και αστυνομικών αρχών.



Το T&T βρέθηκε στην αχαϊκή πρωτεύουσα, όπου και ο συντάκτης μας είχε την ευκαιρία να μιλήσει μεταξύ άλλων και με τον πρόεδρο του Σωματείου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Δ.Χ.  Ν. Αττικής, κ. Γιώργο Πασπάτη. «Πάντα υπήρχε το πρόβλημα των καθυστερήσεων, αλλά φέτος έχει πραγματικά εκτραχυνθεί.

Και δεν είναι μόνο αυτό, καθώς ακόμη και όταν λήγει η τουριστική περίοδος, αρχίζουν οι συντηρήσεις των πλοίων, χωρίς να φροντίζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες να αναπληρώνουν τα καράβια που οι ίδιες αποσύρουν. Κατά συνέπεια, οι αυτοκινητιστές έχουμε πρόβλημα σε όλη τη διάρκεια του έτους»



Η ταλαιπωρία και οι απώλεια εσόδων είναι σημαντικές σύμφωνα με τον κ. Πασπάτη: «3 μήνες κάθε καλοκαίρι ξεμένουμε στα λιμάνια της Ιταλίας με τα οχήματά μας προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι τουρίστες που κατευθύνονται στη χώρα μας. Κι από 70 με 80 φορτηγά που έμπαιναν σε κάθε πλοίο, με το ζόρι δέχονται 15 με 20».

Το γιατί ακολουθείται αυτή η πρακτική είναι προφανές σύμφωνα με τον συνομιλητή μας: «μα έχουν σημαντικά υψηλότερα έσοδα από τους τουρίστες.

Τόσο από τον ναύλο για ένα π.χ., τροχόσπιτο, όσο κι από την χρέωση της καμπίνας, αφού για έναν οδηγό η καμπίνα περιλαμβάνεται ήδη στον ναύλο που πληρώνει για το φορτηγό. Και τα πράγματα δεν αλλάζουν όταν έρθει το φθινόπωρο. Όταν λήξει η τουριστική περίοδος, ξεμένουμε αντίστοιχα στα ελληνικά λιμάνια. Αυτό, η άρνηση δηλαδή, να δεχθούν περισσότερα φορτηγά, δεν μας επιτρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας και αντιμετωπίζουμε φυσικά προβλήματα με τους πελάτες μας, καθώς δεν μπορούμε να φανούμε συνεπείς απέναντί τους. Και τα σπασμένα τα πληρώνουν οι μικροί αυτοκινητιστές». 



Στην ερώτησή μας αν οι ναυτιλιακές εταιρείες θα μπορούσαν να είχαν κάνει κάτι ο κ. Πασπάτης θεωρεί ότι: «μα ήξεραν πως επίκειται σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης, κι όμως, δεν φρόντισαν για την δρομολόγηση κι άλλων πλοίων».

Στην κινητοποίηση, όπως αναφέρθηκε, συμμετείχαν ελάχιστοι αυτοκινητιστές.

«Το σημαντικό είναι ότι, πέρα από το συγκεκριμένο πρόβλημα, αντιμετωπίζουμε και δεκάδες άλλα. Από τη στιγμή όμως που οι συνάδελφοι δεν αποφασίζουν να συμμετέχουν ενεργά, δεν πρόκειται να δοθεί λύση σε κανένα», τόνισε ο κ. Πασπάτης.

Αποκλεισμός του λιμανιού της Πάτρας τελικά δεν πραγματοποιήθηκε. Να σημειωθεί πάντως ότι, είδαμε μία μεγάλη κινητοποίηση των λιμενικών και αστυνομικών αρχών, με στελέχη της Ασφάλειας Πατρών να ζητούν επιτακτικά από τους αυτοκινητιστές να απομακρύνουν τα επιβατικά τους οχήματα από τον χώρο στάθμευσης, καθώς και να παρατηρούν επισταμένως κάθε κίνηση των συγκεντρωμένων. 





 

PreviousNext