Εγκρίθηκε η διενέργεια Διεθνούς Διαγωνισμού για την ανάθεση Σύμβασης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα του έργου « Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας με Σ.Δ.Ι.Τ στη συνέχεια σχετικής απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, της 25/08/22.
Το έργο κρίνεται σημαντικό για τις επιβατικές και τις εμπορευματικές μεταφορές στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς θα μειωθούν οι χρόνοι των διαδρομών στους άξονες Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά και Θεσσαλονίκη – Σκύδρα και Έδεσσα.
Το έργο Μαυροβούνι – Έδεσσα μήκους 9,4 χιλιομέτρων σχεδιάστηκε με 4 λωρίδες (2+2) κυκλοφορίας και με δύο κόμβους (Ριζάρι, Έδεσσα) και κόμβους με την Παλαιά Εθνική οδό. Το τωρινό τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, της εθνικής οδού Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, μέρος του Διευρωπαϊκού Δικτύου, διέρχεται, μέσω των πόλεων Μαυροβούνι και Ριζάρι, προκαλώντας καθυστερήσεις λόγω σημαντικού κυκλοφοριακού φόρτου.
Στο έργο περιλαμβάνονται, επίσης, οι παρακάμψεις Χαλκηδόνας – Γιαννιτσών με την κατασκευή τεσσάρων ανισόπεδων κόμβων: της Ελεούσας, της Χαλκηδόνας, της Παραλίμνης και των Γιαννιτσών.
Τέλος, στο ίδιο έργο περιλαμβάνεται και η λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας.
Φωτό: OpenStreetMap - Blackdevilkostas