Τροχοί & TIR

Δήλωση Νίκου Παππά για τη σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, απαντώντας στα όσα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής (πατήστε εδώ) για τη σύμβαση δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Παρασκευή 08/07/2022 - 16:23
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, απαντώντας στα όσα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής (πατήστε εδώ) για τη σύμβαση δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αντικρούει τις κατηγορίες λέγοντας:

«600 εκατ. ευρώ επενδύσεις, που όφειλε να κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έγιναν αέρας σε τρία χρόνια με (νέα) υπογραφή Καραμανλή».

Εξήγησε κατόπιν ο κ. Παππάς ότι «780 εκατ. ευρώ επενδύσεις προέβλεπε ως υποχρέωση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Καραμανλής το 2019, μόνο για 163 εκατ. ευρώ δεσμεύει την εταιρεία ο ίδιος σήμερα. 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις, δηλαδή, έγιναν αέρας σε τρία χρόνια, κάτι που ανέδειξε σύσσωμη η αντιπολίτευση».

Συνεχίζοντας με αριθμούς, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε ότι:

«- Από τα 160 ως 180 εκατ. ευρώ που προέβλεπε το μνημόνιο συνεργασίας του 2019 για μίσθωση τροχαίου υλικού από τη ΓΑΙΑΟΣΕ και αναβάθμιση των μισθωμένων αμαξοστοιχιών, πήγαμε στα 101 εκατ. ευρώ της σύμβασης που υπογράφηκε το 2022.

- Από τα 400 ως 450 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν για τροχαίο υλικό και ανακατασκευές παλιών συρμών το 2019, η σχετική πρόβλεψη το 2022 έπεσε στα 47,5 εκατ. ευρώ.

- Από τα 100 ως 150 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, μόνο για 15 εκατ. ευρώ γίνεται λόγος σήμερα.

- Από τα 145 ως 210 εκατ. ευρώ που προβλέπονταν στο μνημόνιο για επενδύσεις σε ακίνητα, πήγαμε στον μηδενισμό σχεδόν της σχετικής υποχρέωσης της εταιρείας. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι πολλαπλώς εκτεθειμένη.

Η αδυναμία Καραμανλή να δώσει πειστικές απαντήσεις στη βουλή γεννά νέα ερωτηματικά.

Ποιος θα πάρει την ευθύνη για να πει αν τα συμφέροντα του δημοσίου καταπατώνται ή εάν καταπατώνται σκανδαλωδώς;».

PreviousNext